Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej alle

uerfaren bruger her... Hvad ligger et handjob som tillæg normalt i? 300 kr eller der omkring? Og hvad med et blowjob?

God dag til alle :)

Skrevet

HJ bør max koste 200 kr og BJ max 300 kr. Ofte kan BJ dog fåes for 200 også...altså med filter, men alt andet må stærkt frarådes, medmindre du brænder efter at besøge Dr. Diller også 

• 4 weeks later...
Skrevet

Uh ha, det er sgu lang tid siden at jeg har måtte nøjes med 200 for HJ. Til gengæld har jeg aldrig givet mere end 300.

Skrevet

Meget enig handjob er generelt 300, og jeg vil aldrig betale mere, mange gange vil de gerne tage 400 eller 500 så her skal man holde det store hoved koldt og sige 300 og ikke mere, blowjob er også max 500 ellers kan de blot masserer videre til tiðn er gået, og som regel siger de ok, og jeg holder dem i hænderne når de giver bj, ellers bliver det megasvensk, med fransk aroma...og ja husk filtret....

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.