Lowkey 0 Skrevet 23. Maj, 2016 Hej alle uerfaren bruger her... Hvad ligger et handjob som tillæg normalt i? 300 kr eller der omkring? Og hvad med et blowjob? God dag til alle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MaxBax 132 Skrevet 23. Maj, 2016 HJ bør max koste 200 kr og BJ max 300 kr. Ofte kan BJ dog fåes for 200 også...altså med filter, men alt andet må stærkt frarådes, medmindre du brænder efter at besøge Dr. Diller også 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happythailover 11 Skrevet 15. Juni, 2016 Uh ha, det er sgu lang tid siden at jeg har måtte nøjes med 200 for HJ. Til gengæld har jeg aldrig givet mere end 300. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 16. Juni, 2016 Meget enig handjob er generelt 300, og jeg vil aldrig betale mere, mange gange vil de gerne tage 400 eller 500 så her skal man holde det store hoved koldt og sige 300 og ikke mere, blowjob er også max 500 ellers kan de blot masserer videre til tiðn er gået, og som regel siger de ok, og jeg holder dem i hænderne når de giver bj, ellers bliver det megasvensk, med fransk aroma...og ja husk filtret.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg