Hop til indhold
sexlife

Latina med store bryster i Husum

Recommended Posts

Hej

Så meldte kløen sig igen:

https://sexnord.net/profile/8823

Er det så hende på billederne? Det er hende, ja - men, som det mere end antydes, så er der altså også tale om fotoshop ...

Hun er sådan set ok efter min smag, da jeg godt kan lide kvinder med sul på kroppen. Ansigtet er pænere på billederne og hun er nok også højere end de 163 cm som er angivet. Hun mangler talje efter min smag.

Brysterne er 100% naturel, ingen hjælp her og de var dejlig faste og berøringsvenlige!

Der var med det samme en god kemi, da hun tydeligt synes om mit udseende. Lidt smiger på spansk hjalp også. Vi kyssede faktisk fra starten, ikke de dybe tungekys, men godkendt eftersom det er en GP.

Akten var helt godtkendt - her var der ingen hastværk. Hun red mig længe og meget dybt med kussen tæt på mit underliv. Det er jo sjældent man kommer af det, så jeg tog hende i missionær indtil jeg kom i en meget lang orgasme - 14 dages tryk skulle ud!

Jeg oplever ofte, at lidt større og tungere kvinde ikke er så bevægelige i sengen? 

Hendes positive attitude overfor mig skal have plus samt hendes enorme fortrin. Akten var som sagt godkendt og jeg er helt udmærket glad og tilfreds. Kommer nok ikke igen, da der er andre GP som frister - har et par faste, som jeg har endnu bedre kemi med.

Vh

 

 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slamberten skrev, 1 time siden:

Hvad er det i taler om???...Hun er altså i Husum i Tyskland..........

He he, du er kommet ind under Tyskland - ja, det er Husum i Tyskland, noget lidt andet end Husum/Kbh

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vikingekongen skrev, for 20 minutter siden:

For hvor lang tid - hmm 50 euro lyder sgu godt 

Tja, svært at sige - 20 minutter måske? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...