Hop til indhold

Nu er meningen selvfølgelig man ikke skal forstå Kvinder...

Featured Replies

Skrevet

… så på sin vis et åndsvagt spørgsmål 

Det drejer sig om behåret mand vs metroseksuel mand (uden hår)

Når kvinder poster et billede af en nøgen eller letpåklædt mand er det næsten altid en metroseksuel mand. Når de udtaler hvilken mand som de helst vil have er det ofte den behårede mand ( med måde) altså slipset ned over brystkassen… nulre lidt i brysthårene osv

Jamen det hænger sgu da for helvede ikke sammen :?

Skrevet

man behøver altså ikke være metrosekauel for at være "hårløs". Der er masser af macho håndværker med glatte brystkasser og boller, og rigtig  store muskler :-)  og byggeplads skidt under neglene

Skrevet
Havnebumsen skrev, den 23. maj 2016 at 15:28:

… så på sin vis et åndsvagt spørgsmål 

Det drejer sig om behåret mand vs metroseksuel mand (uden hår)

Når kvinder poster et billede af en nøgen eller letpåklædt mand er det næsten altid en metroseksuel mand. Når de udtaler hvilken mand som de helst vil have er det ofte den behårede mand ( med måde) altså slipset ned over brystkassen… nulre lidt i brysthårene osv

Jamen det hænger sgu da for helvede ikke sammen :?

Undskyld, hr. havnebums, men det er vel ikke meget anderledes end, at de piger mænd drømmer om måske ikke altid ligner dem, som i knalder i virkeligheden, smiler. 

Kvinder tiltrækkes jo også af udseendet. Men mænd, som er alt for selvbevidste og går for meget op i deres udseende er ikke altid attraktive ude i virkeligheden. Holdning og udstråling, et glimt i øjet, et smil siger så meget mere end udseendet. 

Tænder da max på den type, som larslarsen beskriver, så længe de liiiiige vasker hænder inden, vi bliver intime, griner.

Tænder på mænd i strikte suits, tænder på pædagogmedhjælperen i min søns børnehave, på tøjsælgeren i Magasin, på en mand, jeg passerer på gaden, på en panser i uniform, på en far på legepladsen, på alle mulige. Det er ikke det samme, som 'rammer' mig ved hver enkelt, så det er ikke entydigt, kan ikke sættes på formel, da det er individuelt fra Q til Q.

Skrevet
GFE MILF skrev, for 7 timer siden:

Undskyld, hr. havnebums, men det er vel ikke meget anderledes end, at de piger mænd drømmer om måske ikke altid ligner dem, som i knalder i virkeligheden, smiler. 

Kvinder tiltrækkes jo også af udseendet. Men mænd, som er alt for selvbevidste og går for meget op i deres udseende er ikke altid attraktive ude i virkeligheden. Holdning og udstråling, et glimt i øjet, et smil siger så meget mere end udseendet. 

Tænder da max på den type, som larslarsen beskriver, så længe de liiiiige vasker hænder inden, vi bliver intime, griner.

Tænder på mænd i strikte suits, tænder på pædagogmedhjælperen i min søns børnehave, på tøjsælgeren i Magasin, på en mand, jeg passerer på gaden, på en panser i uniform, på en far på legepladsen, på alle mulige. Det er ikke det samme, som 'rammer' mig ved hver enkelt, så det er ikke entydigt, kan ikke sættes på formel, da det er individuelt fra Q til Q.

Undskyldningen for at skrive Hr. Havnebums med lille er godtaget, men lad det ikke ske igen!

Det som undrer mig er man så oftest poster billeder af Manden uden hår fremfor manden med hår (på brystkasse etc) For tydeligvis tænder i jo meget på den behårede mand ligeså. Mange Kvinder foretrækker endda ham da han er en modsætning til dem selv og så elsker de og nulre i det. Men alligevel bliver der postet billeder af Manden uden hår.

Det er jo langt mere nuanceret hvad Mænd poster!!! buttede, unge, modne, glatbarberede og behårede fisser. Der er sgu nærmest plads til det hele!!! 

Ved godt man tænder på forskellige ting i forskellige personer. Gør Havnebumsen også... Det er sågar lykkedes ham at vågne op om morgenen og tænke.. " okay og hvad fanden tændte jeg så på her :?"

Redigeret af Havnebumsen

Skrevet

Når bare jeg er flink og ren.

picture_339.jpg

Skrevet
Havnebumsen skrev, den 25. maj 2016 at 13:16:

Undskyldningen for at skrive Hr. Havnebums med lille er godtaget, men lad det ikke ske igen!

Det som undrer mig er man så oftest poster billeder af Manden uden hår fremfor manden med hår (på brystkasse etc) For tydeligvis tænder i jo meget på den behårede mand ligeså. Mange Kvinder foretrækker endda ham da han er en modsætning til dem selv og så elsker de og nulre i det. Men alligevel bliver der postet billeder af Manden uden hår.

Det er jo langt mere nuanceret hvad Mænd poster!!! buttede, unge, modne, glatbarberede og behårede fisser. Der er sgu nærmest plads til det hele!!! 

Ved godt man tænder på forskellige ting i forskellige personer. Gør Havnebumsen også... Det er sågar lykkedes ham at vågne op om morgenen og tænke.. " okay og hvad fanden tændte jeg så på her :?"

... hår eller ikke hår på en mands krop herunder brystkasse afhænger udelukkende af, om 'resten' tænder mig. Det kan være alt fra ok, til lækkert til det totalt modsatte.

Undskyld, Hr. ;-)

Skrevet
Midtj skrev, for 8 timer siden:

Når bare jeg er flink og ren.

picture_339.jpg

Du skal ikke regne med, at blive brugt i den næste reklame for Colgate ;)

Skrevet

Ridefogdens rakkerknægte, i deres kampuniformer...jeg har ikke noget specielt forhold til uniformer, men en veltrænet fyr (han skal bestemt ikke være for poleret)

I den der Kampuniform...eller i hellæder ( læder gør noget helt specielt) nej jeg kommer ikke til at tænke på ny bil-indtræk...:-D

Så kan jeg da godt nok blive lidt våd i trussen (gad vide om jeg kan gøre mig som aktivist på Nørrebro? ) :-D:-D:-D

Redigeret af Lady Cherie

Skrevet
Lady Cherie skrev, for 22 minutter siden:

Ridefogdens rakkerknægte, i deres kampuniformer...jeg har ikke noget specielt forhold til uniformer, men en veltrænet fyr (han skal bestemt ikke være for poleret)

I den der Kampuniform...eller i hellæder ( læder gør noget helt specielt) nej jeg kommer ikke til at tænke på ny bil-indtræk...:-D

Så kan jeg da godt nok blive lidt våd i trussen (gad vide om jeg kan gøre mig som aktivist på Nørrebro? ) :-D:-D:-D

så en fræk fyr som mig der lægger på sin læder sofa... det vil gøre dig våd i trussen? ;):)

Skrevet

Er du da en af Ridefogdens rakkerknægte da? og er du så i "kampuniform"?

og kan du strippe til: You can leave your hat on af Joe Cocker? :-D

imagesFYZM9S4Z.jpg

Redigeret af Lady Cherie

Skrevet
Lady Cherie skrev, 1 time siden:

........kan du strippe til: You can leave your hat on af Joe Cocker? :-D

Det kan jeg !!

Koreografien er dog helt hen i hegnet, og samspillet mellem musikken og mine bevægelser får mig til at fremstå fuldstændig tonedøv.

Men jeg får tøjet af i en fart.........

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.