Hop til indhold
Guest Minlyst

Thaimassage Bredstenlandevej 86

Recommended Posts

Var forbi for nogle år siden. Pæn pige/kvinde på ca 30 år. Ikke særlig god b2b, et ok blow. Det bedste var det fælles bad bagefter.

Ved ikke hvorledes der er på stedet i dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der for nyelig i forbindelse med en tur til lufthavnen.

Blev lukket ind af en ung pige, som tog mig med ind på et værelse med både seng og briks. Kiggede lidt sigende på mig og spurgte "sooo, what you want?". Valgte en times massage, og der blev ikke snakket om ekstra. :) Hun siger jeg skal smide klunset og lægge mig på briksen (det hele ryger af), og går så ud af lokalet.
Mens jeg ligger på briksen kommer en ny dame ind (skyde hende til i 40'erne), og det er hende som skal stå for servicen. Utrolig flink og snakkesaglig. Udemærket massage, uden at være helt i top (men jeg kan også godt lide det hårdt.) Undervejs pjattede hun og grinte hun, og chattede lidt til min bagdel osv. Lagde tydeligvis op til ekstra ting, og spurgte også et par gange om jeg skulle have masseret "the private parts" ;) Sagde dog ikke definitivt ja, så det blev til en masse piring mens massagen stod på. Når hun var oppe ved mit hoved, fik jeg også lov at nusse på benene og inderlårende (uden på hendes leggings).
Da timen er ved at være gået, ryger jeg om på ryggen, og efter en meeeget kort omgang massage af min front, begynder hun at lege med min diller, og spørger om jeg skal have ekstra. Hvad fanden, man er vel frisk og frejdig, så siger selvfølgelig ja tak til en håndtrold :-D Hun smider samtidig al tøjet, og jeg må lege alt det jeg har lyst til - Får suttet godt på hendes frække bryster, og ellers givet hende finger til den helt store guldmedalje, mens jeg får en ganske habil spiller! Hun var utrolig(!) våd, og virkede til at nyde det næsten ligeså meget som jeg ;) 
Efterfølgende var der mulighed for bad, og hun lagde meget op til at hun gerne ville joine mig, men grundet tidspres blev jeg nød til at takke nej, og tage et hurtigt solobad i stedet. :)

Eneste minus var at lokalet var ret koldt, så jeg begyndte at fryse (hvilket er super irriterende). Kunne dog have noget at gøre med, at jeg var der allerede 07.30, så kan være de ikke havde fået varmet hytten ordenligt op endnu. 

Gav 500,- for en times massage (og det var en reel time) + 300,- for gensidig onani.
Hun både forstod og talte fint dansk. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...