Hop til indhold
Gæst

afsløret midt i sexagten ??

Recommended Posts

Gæst

Nu er jeg så i den situation at jeg ikke selv har børn, men jeg kom til at tænke på at der helt sikkert i dette forum må være en del gode historier om børn som pludselig kommer forbi midt i den vildeste sexagt....

Er der nogen som har historier de vil dele med os andre, til et lille fælles smil ??

Det kan da også være historier om naboen eller svigermoren som glemte at ringe på først...

Jeg husker selv en gang hvor vi lå i baghaven, og havde den fedest omgang, da vi var færdige og lå og pustede lidt ud i armene på hinanden, rømmede en herrestemme sig bag hushjørnet... det var skorstensfejeren..  De sorte løse bukser skjulte helt hvis han havde fået jern på, men siden havde han altid sådanne et skævt smil til min kæreste, og vi tænkte begge over hvorlænge han mon havde stået der (men det var nu ok hvis han nød det)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg overraskede mine forældre da jeg var teenager, de havde glemt tiden, og jeg kom vist tidligt hjem fra gymnasiet, og fangede dem i at få en rusketur - det grinede vi en del af

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill

I min familie, var der en lille pige på 2-3 år der har både styr på mor mobil tlf og iPads. Pigebarnet have optaget sine forældre sex hygge på video, hun have stået gemt bag døren, forældrene opdrage det først da de dagen efter  video :-D 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har en gang besøgt en milf i Rungsted - det var en lun sommerdag først på eftermiddagen. 

Det var i et almindeligt parcelhus med en tilsyneladende lukket have. 

Hun spurgte om vi skulle lege ude i haven - og den var jeg frisk på - så ud på et tæppe og så af med al klunset - det var faktisk en ret fræk fornemmelse. 

Det var dejlig sex med en dejlig dame. Som afslutning stod vi på knæ - hende bag mig - og så spillede hun den af på mig - og spørger så (og hun lyder faktisk ret ophidset) om jeg har lagt mærke til det par som står på nabogrunden- Og ganske rigtigt halvt skjult af nogle buske står, hvad jeg formoder er naboægteparret. Måske jeg under normale omstændigheder ville hidse mig op over ikke at få noget sådant at vide inden - men nu var det altså en situation hvor jeg er ophidset over noget helt andet.

Hun og jeg kigger tilbage på dem og hun gnider langsomt på min pik og hvisker frække ting i mit øre indtil jeg sprøjter lystigt. Om naboparret også gjorde ting og sager ved hinanden det var svært at se - men de har nok fået sig en fræk oplevelse - og det fik jeg også. 

Besøgte hende 2 gange yderligere - men der var vejret ikke til udendørs lege - det foregik i stuen i sofaen - og i princippet kunne naboen også se dette hvis de ønskede - men det lagde jeg ikke mærke til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I vores hus på fred. stod konen og snakkede med nogle ude i haven, igennem vinduet ! sneg mig hen og knallede hende bagfra, det fandt de jo ud af he

Også om søndagen når svigermor ringede knaldede jeg konen for at få hende op at køre

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tja jeg og en skolekæreste knaldede i skoven ved stængehus oppe i Asserbo, vi havde ellers fundet en grøn plet diskret fra skovstien, men vi blev spottet af n skovarbejder der lurede. 

En anden gang var på telttur på en campingplads, der havde vi glemt at slukke lygten ind i teltet, så der kom skygge virkning, alle smilede sødt til det ung par dagen efter ført hen på eftermiddagen fik vi at vide hvorfor, min kæreste ville så flytte campingplads, så vi tog fra Vejle til Aabenraa og slukkede lygten hver aften....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er engang blev taget af mine gamle svigerforældre hvor mig og min ex kæreste var i gang, de kom ind på værelset uden at banke på, hvor efter de kunne se deres datter lå i en 69'er med min pik i munden og en finger i numsen og en tunge på fissen.. Det var et ret akavet forhold jeg fik til mine svigerforældre der.. :-/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Østjysk-fyr skrev, for 23 minutter siden:

Er engang blev taget af mine gamle svigerforældre hvor mig og min ex kæreste var i gang, de kom ind på værelset uden at banke på, hvor efter de kunne se deres datter lå i en 69'er med min pik i munden og en finger i numsen og en tunge på fissen.. Det var et ret akavet forhold jeg fik til mine svigerforældre der.. :-/

LOL, den sidste sætning kommer ikke helt bag på mig. Velkommen herinde. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...