man.man 0 Skrevet 22. Maj, 2016 Jeg havde sendt en Tråd men men jeg kunne ikke se det igen --strange !! https://annoncelight.dk/showad/205134 Jeg ønsker at dele mit besøg til hende og jeg havde meget dårlig oplevelse. Jeg bogføring dette, hvis kunne kunne gemme dine penge. hvis du ønsker at spilde dine penge så skal besøge denne pige. meget dårlig hygiejne, hun lugter tisse og sperm- meget dårlig. hun selv ikke har plads til bruser. littel og løs bryst. bare for at advare jer.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EPO 222 Skrevet 22. Maj, 2016 Ja hun er ikke en god oplevelse Skifter også navn konstant virklig en pige der ikke har det godt. EPO 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mildur 153 Skrevet 22. Maj, 2016 man.man skrev, for 1 time siden: Jeg havde sendt en Tråd men men jeg kunne ikke se det igen --strange !! https://annoncelight.dk/showad/205134 Jeg ønsker at dele mit besøg til hende og jeg havde meget dårlig oplevelse. Jeg bogføring dette, hvis kunne kunne gemme dine penge. hvis du ønsker at spilde dine penge så skal besøge denne pige. meget dårlig hygiejne, hun lugter tisse og sperm- meget dårlig. hun selv ikke har plads til bruser. littel og løs bryst. bare for at advare jer.. Jeg læste også dit første indlæg. Jeg kan jo ikke vide det, men det virker som om der er mere i den historie end din anmeldelse indikerer. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
man of cph 0 Skrevet 22. Maj, 2016 Tja, når der er gentagende gode anmeldelser med en pige, så undre det en at der pludselig kommer en så dårlig. Du er jo givetvis god bruger af google translate men brug den når du vælger en pige, B bryst er ikke linse størrelse. efter at ha læst hvad Mildur skriver lavede jeg et opkald til pigen, som jeg flere gange har besøgt så kom det jo frem at du jo ikke hører til dem der er udrustet godt, :/ Jeg har personligt ikke problemer med at mærke noget som din store anke åbenbart er, kunne være du skulle vælge en asiat næste gang. EPO nu er der måske en grund til de skifter navn, eks. at andre piger lukrerer på deres ry ik. Jeg gider ikke starte en længere tråd herinde, men overvej hvad i skriver og hvad i selv ødelægger for jer selv, eks ved jeg positivt at flere af jer herinde har knaldet nogle af pigerne gratis for at give dem gode anmeldelser herinde, DYBT Usmageligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mildur 153 Skrevet 22. Maj, 2016 (edited) man of cph skrev, for 7 minutter siden: Tja, når der er gentagende gode anmeldelser med en pige, så undre det en at der pludselig kommer en så dårlig. Du er jo givetvis god bruger af google translate men brug den når du vælger en pige, B bryst er ikke linse størrelse. efter at ha læst hvad Mildur skriver lavede jeg et opkald til pigen, som jeg flere gange har besøgt så kom det jo frem at du jo ikke hører til dem der er udrustet godt, :/ Jeg har personligt ikke problemer med at mærke noget som din store anke åbenbart er, kunne være du skulle vælge en asiat næste gang. EPO nu er der måske en grund til de skifter navn, eks. at andre piger lukrerer på deres ry ik. Jeg gider ikke starte en længere tråd herinde, men overvej hvad i skriver og hvad i selv ødelægger for jer selv, eks ved jeg positivt at flere af jer herinde har knaldet nogle af pigerne gratis for at give dem gode anmeldelser herinde, DYBT Usmageligt. Godt at pigen har også har fået en lille stemme i denne anmeldelse. Ellers kan det hurtigt gå hen og blive en hetz. Redigeret 22. Maj, 2016 af Mildur Misforstod indlæg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
man of cph 0 Skrevet 22. Maj, 2016 (edited) Mildur skrev, for 5 minutter siden: Øh, prøv nu lige at få lidt styr på hvem der har skrevet hvad i denne tråd, den er jo relativt kort, så det må være overkommeligt. Det er IKKE mig der har skrevet anmeldelsen. Jeg har blot kommenteret den. Nu var det bare det med at der måtte være mere:) Redigeret 22. Maj, 2016 af man of cph Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
man of cph 0 Skrevet 22. Maj, 2016 Mildur skrev, for 7 minutter siden: Godt at pigen har også har fået en lille stemme i denne anmeldelse. Ellers kan det hurtigt gå hen og blive en hetz. Det virker som EPO har et horn i siden på mange af pigerne herinde og især hende her, alt hvad der blir skrevet om hende kommenterer han NEGATIVT, sidste anmeldelse for ca. 3 uger siden sviner han hende også til i Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mildur 153 Skrevet 22. Maj, 2016 man of cph skrev, for 5 minutter siden: Nu var det bare det med at der måtte være mere:) Jeg havde misforstået din tekst, min fejl. Prøvede at redigere det væk, men det lykkedes ikke. Så se bare helt bort fra den del. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
man.man 0 Skrevet 22. Maj, 2016 man of cph skrev, for 3 timer siden: Well, when there are repeating good reviews with a girl, so it's a wonder that suddenly comes one this bad. You're certainly good use of google translate but use it when choosing a girl, B breast is not the lens size. after having read what Mildur write I made a call to the girl, as I have several times visited so came the speed that you do not belong to those who are armed well: / I personally have no problems with that brand something like your big appeal obviously, could be you had to choose an Asian next time. EPO now there is perhaps a reason for the change name, eg. The other girls profit from their reputation ik. I do not want to start a long thread here, but consider what to write and what to even destroy yourselves, for example, I know positively that several of you here have busted some of the girls free to give them good reviews here DEEPLY Tasteless. Der er ingen tvivl om, hvem der står bag denne "man of cph". Hvis en pige lugt sperm og tisse så jeg kan ikke sige, at hun er not..there er ingen brusebad i hendes sted, så efter hvert besøg ingen rengøring og næste fyr ... Hvis hun har døde B så hvorfor skulle lyve? .. .med alle disse realiteter, hvorfor du støtter hende gøre alle i tvivl !!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 23. Maj, 2016 HOLD NU KÆFT en gang VRØVL, med VRØVL på, hahaha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg