Hop til indhold
Powerboy

Skal jeg gøre noget ved det?!

Recommended Posts

Jeg er en fyr på 23 år.
Jeg har et godt fast arbejde, et godt familieliv, og er meget social.
Jeg har næsten hele tiden lyst til sex, og på en normal dag fantaserer jeg meget om sex, onanerer også tit når jeg er på arbejde..
Jeg havde debut som 13 årig, og har været ret aktiv siden.

Jeg har så de sidste 2 års tid taget en del coke i weekenderne, og det har gjort mit sexliv mere ekstremt.....
Det betyder jo så at jeg har sværere ved at få stillet mine lyster og hele tiden søger nye oplevelser...er det et problem???? :S
Det virker sexafhænigt, af hvad jeg kan læse mig til....men jeg kan godt lide det??? 

skal jeg snakke med nogen eller??

Råd søges! Tak :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Powerboy skrev, for 3 minutter siden:

Jeg er en fyr på 23 år.
Jeg har et godt fast arbejde, et godt familieliv, og er meget social.
Jeg har næsten hele tiden lyst til sex, og på en normal dag fantaserer jeg meget om sex, onanerer også tit når jeg er på arbejde..
Jeg havde debut som 13 årig, og har været ret aktiv siden.

Jeg har så de sidste 2 års tid taget en del coke i weekenderne, og det har gjort mit sexliv mere ekstremt.....
Det betyder jo så at jeg har sværere ved at få stillet mine lyster og hele tiden søger nye oplevelser...er det et problem???? :S
Det virker sexafhænigt, af hvad jeg kan læse mig til....men jeg kan godt lide det??? 

skal jeg snakke med nogen eller??

Råd søges! Tak :)

Start med at tale med din kæreste om det. Hvis hun synes, det er et problem, burde du måske gå videre og tale med en psykolog om det. Omvendt er det da normalt at unge mænd tænker meget på sex. Det ville være et større problem, hvis du næsten aldrig tænkte på sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
Powerboy skrev, for 11 minutter siden:

Tak for rådet Vildmand. :)

Det er fint, du søger råd her - de fleste herinde er ordentlig mennesker - men du skal ikke nøjes med rådene, du skal gøre noget aktivt ved det!. Ud med det fucking coke - det slår dig ihjel til sidst eller i bedste fald til dybt afhængig, og tro mig - det er ikke sjovt, for det vil smadre dit liv fuldstændigt!! Jeg har heldigvis aldrig selv taget noget stærkere end hash, og det skilte jeg mig af med overnight ved en simpel beslutning. No more! 40 år siden og har ikke fyret en fed siden! Men coke og lignende er ikke noget, du sådan bare lige skiller dig af med, når du først sidder i saksen! Det kræver prof hjælp, og så er det stadig ikke sikkert, at du forbliver clean! Så hold dig fra det lort, mens du stadig kan! Blot et velment, godt råd.

Sextankerne? Hæhæ - dem havde jeg osse 24/7, da jeg var teenager og i tyverne. Intet problem. Der er masser af piger derude i byen, sågar cougars, der vil elske at bolle dig fordi du er 10-20 år yngre. Og det vil måske give dig noget god erfaring i kvinder og deres lyst. Da jeg var i tyverne tilbage i 70'erne havde jeg tit kærester/elskerinder på op til godt 40 år. Ikke ringe, skal jeg hilse at sige. De ved ofte, hvad det drejer sig om! ;-)  Og hvad du vil have - ellers kan de lære dig det! ;-) Og de flest ved, hvad de selv vil have! Ud og prøv det af, makker - det kan højst blive en lille skuffelse af og til, men bestemt lærerigt!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Powerboy skrev, for 2 timer siden:

Jeg er single. :)

Så forstår jeg ikke din bemærkning om et godt familieliv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
warmgun skrev, for 37 minutter siden:

Så forstår jeg ikke din bemærkning om et godt familieliv.

.

God kontakt med søskende, jævnlige besøg hos farmor, middag hver søndag hjemme hos mor og far, kigger forbi til nevøens fodboldkampe. For eksempel.

Alt sammen selvom man er en glad festabe i tyverne med fuld fart på livet. Familieliv kan have mange grene. :) 

 

Mvh,

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gina Faith skrev, for 27 minutter siden:

.

God kontakt med søskende, jævnlige besøg hos farmor, middag hver søndag hjemme hos mor og far, kigger forbi til nevøens fodboldkampe. For eksempel.

Alt sammen selvom man er en glad festabe i tyverne med fuld fart på livet. Familieliv kan have mange grene. :) 

 

Mvh,

/Gina.

Lige præcis som du skriver det Gina! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest allo-allo

Det er s'gu' da meget normalt at tænke på sex 24/7 i din alder. I min alder fylder det lidt mindre, men alligevel... ;-)

Og se så at komme ud af det cokemisbrug nu. Hvis det får lov at eskalere, ender det skidt. I misbrugbehandlingen i de nordiske undrede man sig for nogle år siden, at der kom flere mandlige heroinmisbrugere til - og det var vel at mærke misbrugere, der havde haft deres debut med heroin langt op i 4oerne og begyndelsen af 50erne. Fælles for dem var, at de var begyndt med lidt partydrugs, primært coke, og at det misbrug var eskaleret til et niveau, hvor de havde så meget fart i deres hoved og med deres sansen hele tiden - også når de ikke var på coke, at de endte med at bruge heroin til at koble af på, fordi heroin "nærmest lægger en osteklokke over én." 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gina Faith skrev, for 2 timer siden:

.

God kontakt med søskende, jævnlige besøg hos farmor, middag hver søndag hjemme hos mor og far, kigger forbi til nevøens fodboldkampe. For eksempel.

Alt sammen selvom man er en glad festabe i tyverne med fuld fart på livet. Familieliv kan have mange grene. :) 

 

Mvh,

/Gina.

Måske min opfattelse skyldes, at i min alder tænker man nok mere i kernefamilie...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Dyrkede i privat regi et års tid (for nogle år siden) en smækker-lækker meget yngre mand, som også tog coke i week-enderne. Og han var også af den opfattelse, at sex, stærk sprut og kokain var et super match. Han stoppede efter nogle år, men først, da indtil flere i hans omgangskreds døde af diverse blandingsmisbrug. Pas på. Det er en farlig glidebane.

I dag har han et helt alm. velfungerende liv med job, familie og børn. Men crazy, at der skulle dødsfald til før alvoren gik op for ham. I dag drikker han sig i hegnet af og til, som mange gør ;-) - en vild bytur med gutterne - men ingen stoffer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Powerboy skrev, for 10 timer siden:

skal jeg snakke med nogen eller??

Råd søges! Tak :)

Det er da helt normalt  - party on Garth!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Powerboy skrev, den 22. maj 2016 at 14:04:

Jeg er single. :)

Alt er normalt, bortset fra  "coke" det er nok der dit problem ligger.

ellers kan jeg genkende mig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...