Hop til indhold
Nye tider

Bamses venner, sangen - "Ingen som dig" = erotisk video

Recommended Posts

Der er for kort tid siden oprettet en tråd med Maria Seeback  - Tommy Seeback datter.

Tommy´s musik har aldrig være i stand til at fange min interesse, og ej heller denne samtids øvrige kunstnere indenfor "Dansk pop".

En anden som også døde alt for tidligt var Flemming "Bamse" Jørgensen, han var ej heller ikke rigtigt i stand til, at fange min interesse, dog er der en undtagelse.

Det er "Ingen som dig":wub: - jeg synes det er en ualmindeligt smuk sang : en god sangtekst + god melodi + god rytme + Official music video = erotisk video

Se den nu til ende!!   -   "Bamse" er et stor af korpus - ca. 1 minut inde i videoen går han i sine egne tanker på vej rundt om et hushjørne . . . .

Tag godt imod ham  - han kommer her :

 

 

Mange hilsner

Nyder livet

- - -  Jeg husker fra et TV interview, at han sagde han var udlært indenfor et fag hvor man vasker hænder før man går på toilettet - han var smed - sorte beskidte oliefinger.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyder livet skrev, den 22. maj 2016 at 12:47:

Der er for kort tid siden oprettet en tråd med Maria Seeback  - Tommy Seeback datter.

Tommy´s musik har aldrig være i stand til at fange min interesse, og ej heller denne samtids øvrige kunstnere indenfor "Dansk pop".

En anden som også døde alt for tidligt var Flemming "Bamse" Jørgensen, han var ej heller ikke rigtigt i stand til, at fange min interesse, dog er der en undtagelse.

Det er "Ingen som dig":wub: - jeg synes det er en ualmindeligt smuk sang : en god sangtekst + god melodi + god rytme + Official music video = erotisk video

Se den nu til ende!!   -   "Bamse" er et stor af korpus - ca. 1 minut inde i videoen går han i sine egne tanker på vej rundt om et hushjørne . . . .

Tag godt imod ham  - han kommer her :

 

 

Mange hilsner

Nyder livet

- - -  Jeg husker fra et TV interview, at han sagde han var udlært indenfor et fag hvor man vasker hænder før man går på toilettet - han var smed - sorte beskidte oliefinger.

 

Bamse  havde en fantastisk ren sangstemme og hans sange havde altid en god lyrik.

Jeg var ung i halvfjerdserne og firserne, var egentlig ikke Bamse-fan; men han har sat sine spor.

Hans sange vil blive spillet mange år fremover.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...