Hop til indhold
Hyggeonkel

Sub tøs vil gerne være midtpunkt i et gangbang

Recommended Posts

jeg har en Sub Tøs der gerne vil prøve at være midtpunkt i et gangbang hvor hun bliver rigtig godt og grundigt brugt, så vil lige høre om her er nogen der kender et sted hvor de tilbyder sådan noget eller vi er nødt til selv at skulle arrangere det? vi har ingen erfaring på det område, så håber i har en idé eller viden på det område... hun er ikke interesseret i swinger klubber eller den slags hvor der ikke er styr på hvem og hvor mange der er der... og da hun er total novice på det område så vil det nok være omkring 5 deltagere som maks...

hun er en flot, erotisk buttet tøs på 32, kvindelige former, store bryster og et virkelig smukt ansigt... håber der er nogen der kan hjælpe

Redigeret af Hyggeonkel
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

I en swingerklub kan man også sagtens lave en aftale på forhånd med nogle stykker, og tage et privat rum til formålet så der ikke kommer uventede gæster til. Nu er det en grundlæggende regel i alle swingerkluber at man ikke bare tager for sig, men spørger om lov først! Det kunne evt. være dig der styrede forløbet med hvem og hvor mange...........

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hyggeonkel skrev, for 2 timer siden:

hun er ikke interesseret i swinger klubber eller den slags hvor der ikke er styr på hvem og hvor mange der er der..

Tror du skulle foreslå hende at I startede med at besøge Tucan http://www.tucanclub.dk/

så hun i det mindste kan se lidt på og få lidt indblik i hvordan det foregår - og ja bare nyde stemningen.

I Tucan kan nogle piger også godt finde på at udvælge og invitere nogle fyre med på et privat rum til GangBang - så er de fri for at der hele tiden kommer nogen nye til, de måske ikke har tillid til/bryder sig om, og der står nogen og  kun kigger på + de kan vælge et rum med lidt bedre belysning, så det er sværere at snyde med kondomet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 2 timer siden:

Tror du skulle foreslå hende at I startede med at besøge Tucan http://www.tucanclub.dk/

så hun i det mindste kan se lidt på og få lidt indblik i hvordan det foregår - og ja bare nyde stemningen.

I Tucan kan nogle piger også godt finde på at udvælge og invitere nogle fyre med på et privat rum til GangBang - så er de fri for at der hele tiden kommer nogen nye til, de måske ikke har tillid til/bryder sig om, og der står nogen og  kun kigger på + de kan vælge et rum med lidt bedre belysning, så det er sværere at snyde med kondomet.

som jeg skrev er hun på ingen måde interesseret i swinger klubber, for så havde vi selvfølgelig bare besøgt sådan én, hun vil vide på forhånd hvem hun skal ha sex med, og ikke skulle stå mellem flere og udvælge... men fint du skriver der skal være lys, har godt hørt der er nogen der kan finde på at snyde med kondomet, det er bla derfor jeg skal være der for hun kan ikke selv holde øje med den slags, hun skal udelukkende nyde og yde og ikke tænke på andet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hyggeonkel skrev, for 4 timer siden:

som jeg skrev er hun på ingen måde interesseret i swinger klubber, for så havde vi selvfølgelig bare besøgt sådan én, hun vil vide på forhånd hvem hun skal ha sex med, og ikke skulle stå mellem flere og udvælge

Jeg synes jo det ville være nemmere at udvælge folk IRL, end via email og SMS - og hun behøver jo ikke deltage i noget, når I er på swingerclub første gang - kun kigge på for ligesom at få en fornemmelse for hvordan det foregår.

Ellers er der også nogle piger, der arrangerer GangBang, hvor I kunne spørge om I måtte komme og kigge på mod en mindre betaling, hvis I hjælper med at servere kaffe, samle kondomer op mv. ;-)

I kunne også lave nogle kontakter til GangBangere ved samme lejlighed og få lidt styr på lokaler mv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil rigtig gerne med!! og hvis det handler om at hun skal misbruges så hun ikke kan gå derfra. Så er jeg helt sikkert med :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...