Østjyden 36 34 Skrevet 22. Maj, 2016 Synes generalt det er en kanon side og læse om jeres erfaring og kan læse hvor der er godt og ikke godt .. meeeen en ting jeg ikke fatter er jer der skriver om en super skøn oplevelse i har haft men sammetid skriver i ikke vil sige hvor det er . Hvad er det i tror . At i er de eneste besøgende hos den pige og ikke vil andre får glæden af dem . . Siden her er vel bla til vi hjælper hinanden til og få en skøn oplevelse og ikke en fuser ... Eller ???? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 22. Maj, 2016 Hvis pigerne ikke har oplyst deres adresse i annoncen skal vi ikke videregive den herinde på et offentligt forum – men linke til deres annonce, du og andre kan selv kontakte pigen og få en aftale og adresse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kinky Jill Skrevet 22. Maj, 2016 Måske er det fordi det har forgået hos en glædepige private adr. derved må i ikke oplyse gadenavn mm. i må da kun oplyse by navn. Det er dog altid en god ide at ligge et link ved, til hvor man kan læse mere om pigen, hvordan man får kontakt til pigen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Østjyden 36 34 Skrevet 22. Maj, 2016 Ja men er sku svært og finde annonce når man ikke får noget som helst af vide hvor ca i landet og hvor pigen evt er fra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. Maj, 2016 Østjyden 36 skrev, for 7 minutter siden: Synes generalt det er en kanon side og læse om jeres erfaring og kan læse hvor der er godt og ikke godt .. meeeen en ting jeg ikke fatter er jer der skriver om en super skøn oplevelse i har haft men sammetid skriver i ikke vil sige hvor det er . Hvad er det i tror . At i er de eneste besøgende hos den pige og ikke vil andre får glæden af dem . . Siden her er vel bla til vi hjælper hinanden til og få en skøn oplevelse og ikke en fuser ... Eller ???? mature man skrev, for 1 minut siden: Hvis pigerne ikke har oplyst deres adresse i annoncen skal vi ikke videregive den herinde på et offentligt forum – men linke til deres annonce, du og andre kan selv kontakte pigen og få en aftale og adresse Jeg tror ikke at det er adressen Østjyden hentyder til - men han har ret i at der er flere direkte siger at de ikke vil linke til pigen eller tilsvarende - og jeg tror desværre at det er rigtigt at det kan skyldes forelskelsens blinde øje Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kinky Jill Skrevet 22. Maj, 2016 Østjyden 36 skrev, Lige nu: Ja men er sku svært og finde annonce når man ikke får noget som helst af vide hvor ca i landet og hvor pigen evt er fra Derfor et link på pigen annonce og by navn er okay hvis den står i annoncen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 22. Maj, 2016 legesyg skrev, for 2 minutter siden: Jeg tror ikke at det er adressen Østjyden hentyder til - men han har ret i at der er flere direkte siger at de ikke vil linke til pigen eller tilsvarende - og jeg tror desværre at det er rigtigt at det kan skyldes forelskelsens blinde øje Du har vist ret - jeg havde ikke tænkt sådan, men i de tilfælde er der jo nok ikke noget at stille op Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13912 Skrevet 22. Maj, 2016 Kinky Jill skrev, for 4 minutter siden: by navn er okay hvis den står i annoncen Hvis det er en større provinsby, er det nu som regel OK, selvom den ikke står i annoncen - men er det en lille landsby - så må man nøjes med at skrive område - eller i nærheden af Xprovinsby. Hvis man er specielt interesseret, kan man jo også skrive en personlig besked til anmelderen og få lidt flere informationer, end der kan gives i et offentligt forum 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. Maj, 2016 mature man skrev, for 5 minutter siden: Du har vist ret - jeg havde ikke tænkt sådan, men i de tilfælde er der jo nok ikke noget at stille op Og forelskelsens blinde øje kan vist ramme os alle, også selv om vi ikke mener at vi er forelsket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9510 Skrevet 22. Maj, 2016 legesyg skrev, for 6 timer siden: Og forelskelsens blinde øje kan vist ramme os alle, også selv om vi ikke mener at vi er forelsket Sagen er, at Østjyden hentyder til en specifik tråd, hvor der forekom to bemærkninger om gode oplevelser, som skribenten valgte ikke at dele. Det skyldtes i begge tilfælde, at der var et meget negativt syn på "ludere" (det handlede om thaimassage-oplevelser). Først skrev dråben at han ikke gad give gode råd til en anmelder med så negativt et kvindesyn og senere - da tråden udviklede sig til generel nedgørelse af thaimassører som "ludere" så valgte en ny bruger at illustrere, hvordan man som kunde på en thaimassageklinik kan komme ud for noget sjov, fordi pigen har lyst - ikke fordi hun vil have betaling. Det var altså for at illustrere, hvorfor det var helt skævt med de nedgørende luderbetragtninger. Først brokkede TBoneDK sig over at der ikke stod, hvor det foregik og fik den sædvanlige forklaring om at pigen ville blive overrendt af idioter, der tror de kan få samme oplevelse. Men Østjyden kunne stadig ikke forstå det og spurgte igen og fik igen en forklaring. Men forstod det stadig ikke, tilsyneladende. Tråden er denne: Generelt er det dumt at skrive "anmeldelser" uden klar reference til hvem og hvor. En undtagelse er måske sugarbabes Men når den nye bruger, wouldloveto, gjorde det, var det jo tydeligvis ikke for at anmelde, men for at deltage i den debat, som tråden havde udviklet sig til. Ellers kan man skrive den slags i "hyggesnak." Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. Maj, 2016 Bebop skrev, for 1 minut siden: Sagen er, at Østjyden hentyder til en specifik tråd, hvor der forekom to bemærkninger om gode oplevelser, som skribenten valgte ikke at dele. Det skyldtes i begge tilfælde, at der var et meget negativt syn på "ludere" (det handlede om thaimassage-oplevelser). Først skrev dråben at han ikke gad give gode råd til en anmelder med så negativt et kvindesyn og senere - da tråden udviklede sig til generel nedgørelse af thaimassører som "ludere" så valgte en ny bruger at illustrere, hvordan man som kunde på en thaimassageklinik kan komme ud for noget sjov, fordi pigen har lyst - ikke fordi hun vil have betaling. Det var altså for at illustrere, hvorfor det var helt skævt med de nedgørende luderbetragtninger. Først brokkede TBoneDK sig over at der ikke stod, hvor det foregik og fik den sædvanlige forklaring om at pigen ville blive overrendt af idioter, der tror de kan få samme oplevelse. Men Østjyden kunne stadig ikke forstå det og spurgte igen og fik igen en forklaring. Det giver naturligvis en anden mening - specielt fordi jeg lige havde læst en tråd hvor han ville holde sin gode oplevelse for sig selv - for kunne jo ikke være sikker på at brødrene var søde ved hende..... Sådanne er verden jo så nyanceret - og generalisering er uundgåelig, men meget "risikofyldt" Sorry hvis jeg slog nogen i en forkert gruppe - det skal desværre nok ske igen - SORRY Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest gppigen97 Skrevet 23. Maj, 2016 (edited) Østjyden 36 skrev, for 19 timer siden: Ja men er sku svært og finde annonce når man ikke får noget som helst af vide hvor ca i landet og hvor pigen evt er fra altså.. jeg arbejder ikke på min private adresse.. jeg har en lejelighed jeg låner og det er for at jeg skal beskytte mig selv og værne om mit privat liv og når jeg ligger min annonce op står der hvilken by jeg kan opsøges i.. og det er der mange som skriver hvilken by de kan opsøge i hvis man gider at læse annoncen helt i gennem hvilket der ikke er ret mange der gør Redigeret 23. Maj, 2016 af gppigen97 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg