Hop til indhold
Løvehjerte

Hamburg! Hvad er værd at besøge?

Recommended Posts

I arbejdesmedføre har jeg snart fem dage i Hamburg. Her skulle gerne blive lidt tid til selvforkælelse. Det skal lige siges at jeg ingen erfaring har med Hamburg, så er lidt på bar bund. Håber i flittige brugere af denne skønne by vil dele lidt erfaring med mig :-)

-Jeg er selv tredive og søger piger i tyverne. 
-Søger kvalitet og ikke kvantitet .
-Pæne og rene omgivelser i et dannet miljø.

Jeg har planer om at besøge Hamony, men vil gerne høre jeres anbefalinger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold dig fra Reberbahn - tag på Harmony og læs herinde hvem der giver en god oplevelse. Der er virkelig piger i forskellige "kategorier" og primært yngre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været på Geiz Club på Reeperbahn 1 gang. Og det var fint. Der er tale om pæne små værelser, og der er bad tilknyttet værelset. Pigerne er i 20'erne og der er flere kønne/flotte af slagsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dezmodevil skrev, for 1 time siden:

Hold dig fra Reberbahn

,Herbertstrasse, gaderne og laufhäuserne deromkring. Geiz-Club er OK, men de spiller desværre alt for høj musik til at det er behageligt at sidde i fred og ro og blive kigget ud af en pige.

Her er det mere stille og roligt ude på landet i Seevetal - jeg vil næsten sige at hvis du er i Hamburg i 5 dage og hver aften tager på Harmony - har kassen til det - eller forstår, bare at være der, tage et par ture og få aftenen til at gå som på et andet stamværtshus - så behøver du sådan set ikke fare byen rundt fra sted til sted for at opsøge bedre oplevelser - det vil næppe lykkes eller blive billigere - og der kommer som regel også nye piger ind hver aften. Tror faktisk det kunne være ret frækt at komme der 5 aftener i træk (har de ikke også noget at man kan købe flere entreer ad gangen og få rabat?) og se hvad personalet og pigerne siger til det - måske får du allerede første aften en favoritpige :)

Hvis du nu allerede den første aften på Harmony har brugt for mange penge, så kun du jo f.eks tage på Fantasy Lounge resten af ugen - her er der også søde, flotte og frække piger, men man kan ikke sådan få lov at forlænge tiden på rummet i flere timer - til gengæld, så bliver hver session billigere jo flere man tager :)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Løvehjerte skrev, for 3 timer siden:

I arbejdesmedføre har jeg snart fem dage i Hamburg. Her skulle gerne blive lidt tid til selvforkælelse. Det skal lige siges at jeg ingen erfaring har med Hamburg, så er lidt på bar bund. Håber i flittige brugere af denne skønne by vil dele lidt erfaring med mig :-)

-Jeg er selv tredive og søger piger i tyverne. 
-Søger kvalitet og ikke kvantitet .
-Pæne og rene omgivelser i et dannet miljø.

Jeg har planer om at besøge Hamony, men vil gerne høre jeres anbefalinger.

Jeg tager selv på Harmony på fredag, se mit indlæg i fkk klubber

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tusind tak for jeres inputs, og hurtig respons :-)

Det bliver Harmony. Jeg er nu helt overbevist om, at det er det rigtige sted for mig. :-)

Men hvordan foregår det på Harmony? Kan fornemme at man bliver udstyret med en badekåbe!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Løvehjerte skrev, for 45 minutter siden:

Tusind tak for jeres inputs, og hurtig respons :-)

Det bliver Harmony. Jeg er nu helt overbevist om, at det er det rigtige sted for mig. :-)

Men hvordan foregår det på Harmony? Kan fornemme at man bliver udstyret med en badekåbe!

Harmony er som sagt en saunaclub, små der naturligvis, 2-3 saunaer med forskellige temperature, du kan få massage (manden er dygtig).

der er en biograf, som man ikke ønsker at se svigermor i.

2 tv stuer den ene med sport generelt, I like it.

den anden med en modekanal, aldrig helt forstået det valg, hvis man ønsker heteroseksuelle mænd som sine kunder, men der er et par senge til at slappe af i.

der er buffet, hele dagen, sofaer til at slappe af i,

en stor bar

nu ved jeg at der er en del sarte sjæle herinde, som ikke kan tåle at høre dette, men bør nok nævne at der er en del letlevende unge damer, som man ved lidt overtalelse, man kan få en hyggelig stund med.:-D:-D:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
david a skrev, 1 time siden:

bør nok nævne at der er en del letlevende unge damer, som man ved lidt overtalelse kan få en hyggelig stund med.

Om fredagen har de ingen - eller næsten ingen tøj på :)

Syntes ikke det var så svært at overtale dem til en hyggestund - syntes mest var dem, der forsøgte at overtale mig -  Ella

blev f.eks. ved med at kredse om mig, da jeg et par gange havde smilet lidt til hende, så hun vist var blevet lidt ovsen - tilsidst da hun flere gange havde spankuleret frem og tilbage med sin frække popo og smil op til ørerne, så man næsten kunne lugte hvor våd hun var, kom hun og satte sig lige ved siden af mig ved spisebordet - og så kunne jeg jo ikke sige nej ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sig det er første gang du er der så få en rundvisning af en af pigerne. 

Du får en badekåbe også kan du ellers bruge faciliteterne. I baren kan du udse dig en pige og/eller snakke med dem (det er ok at sige nej hvis de spørger om at komme på "room"... Hvis du er lidt genert som undertegnede tager jeg noget at spise for der kan jeg tjekke dem ud når de går forbi... Ellers kommer de nogle gange til dig hvis du sidder i hyggeonråderne..

Eller koster en halv time 60 euro (knald og BJ uden) - jeg har været uheldig engang hvor der blev sagt ting kostede ekstra og da jeg sagde nej så fik jeg bare lidt knald og HJ (med kondom) men så er det bare at springe på den næste.

faste tillæg CIM 30 euro og Anal 60 euro

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...