Hop til indhold
Guest Liderlig-fyr

Atmos rute, piger og klientel

Recommended Posts

Guest Liderlig-fyr

Hvis man kører fra ved neumunster og kører ned af 21 derefter 1 kommer du lige ned til atmos hvad det ser ud til. Ved nogen hvordan det er med vejarbejde på ovenstående

umiddelbart lyder det af klubben er på vej ned af bakke. Nogen som har nogle nylige meldinger om mængden af piger osv

Er det sandt klubben er blevet en " tyrkerklub"? Altså at klientellet er skiftet over til primært at være udlændinge?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderlig-fyr skrev, for 3 minutter siden:

Hvis man kører fra ved neumunster og kører ned af 21 derefter 1 kommer du lige ned til atmos hvad det ser ud til. Ved nogen hvordan det er med vejarbejde på ovenstående

Godt nok er der vejarbejde på A7 - men så slemt er det heller ikke i forhold til en større omvej, hvor der mig bekendt også kan være tung trafik og en del vejarbejde.

Men det er næsten ligemeget hvilken klub du vælger - så vil du møde personer af anden etnisk herkomst - de sidste par gange jeg har været på Fantasy har jeg f.eks. endda snakket dansk med personer af anden etnisk herkomst, fordi de boede i Danmark - og det var faktisk ret hyggeligt ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Ja, det er meget sjældent det kan betale sig at køre omveje for at slippe for kø på motorvejen. Omvejen er lige så køfyldt. Det gælder også når ens navigation vrøvler om at man skal tage en genvej. Radio Sleswig Holstein (RSH) oplyser om længden af kø og hvor langt tid ekstra man skal bruge til at passere.

Min erfaring med Atmos er desværre det samme. Man kan opleve klubben fyldt med istandpulere på en lørdag og med kun få piger og så kan man lige så godt smutte på Harmony med det samme. Pigerne, også de faste er ved at få lidt shark tendenser, men er man kan stadig forhandle nogle frække oplevelser hjem, hvis man er skrap.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...