Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Nimbush

Brug lige søgefunktionen. Tænker du kan læse om alle de fede oplevelser folk har haft med Trine, i flere dage. ;) hun er en perle uden sammenligning. :x

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg håber så meget på at fange @Trinetease i Middelfart på tirsdag. Vi er sjældent på samme kanter samtidig, men tirsdag er muligvis dagen. Har kun besøgt hende til spansk i Odense for flere år siden. Jeg skal bare prøve dansk med den skønhed! Og de bryster der. Uh!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kan se at hun fremhæver Superfransk i annoncen. Mener tidligere at Trines superfansk var med gummi på spidsen??

Hvis det nu er normal superfransk, så er du Trine helt sikker på listen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Lars Boca skrev, for 5 minutter siden:

Kan se at hun fremhæver Superfransk i annoncen. Mener tidligere at Trines superfansk var med gummi på spidsen??

 

Jeg er sikker på det er den Københavnske version, med kondom på toppen -- det har ikke noget med superfransk at gøre...:shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Ratata skrev, for 12 minutter siden:

 

Jeg er sikker på det er den Københavnske version, med kondom på toppen -- det har ikke noget med superfransk at gøre...:shock:

hehe nej, det har det ikke. Men det kan jo være ændret :-)))

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...