Hop til indhold
Gæst

Studine søger lommepenge

Recommended Posts

Gæst

Hej. 

Er der nogen der har været sammen med hende her https://annoncelight.dk/showad/203724

Ser at hendes fyr er i lejligheden samtidigt. Er det i samme rum eller... Og blander han sig i mødet. Har forsøgt at skrive til hende, men hun har nok været optaget, har ikke hørt fra hende endnu :)

 

Redigeret af FantasiNo9

Del dette indlæg


Link til indlæg
FantasiNo9 skrev, 1 time siden:

Hej. 

Er der nogen der har været sammen med hende her https://annoncelight.dk/showad/203724

Ser at hendes fyr er i lejligheden samtidigt. Er det i samme rum eller... Og blander han sig i mødet. Har forsøgt at skrive til hende, men hun har nok været optaget, har ikke hørt fra hende endnu :)

 

vil ikke blive overrasket ,hvis hun kræver forudbetaling -annonce lyder lidt fake

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Skovfogeden skrev, for 9 minutter siden:

De er nu ikke fake.

Har været omtalt før herinde.

Hvorhenne.. Finder kun 1 indlæg med et link og forespørgelse..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu må vi se.

Jeg har en aftale klokken 11.

Skal skrive, når jeg er i byen for at få adressen.

Fortsættelse følger når jeg ved mere.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
F4k skrev, for 1 time siden:

Nu må vi se.

Jeg har en aftale klokken 11.

Skal skrive, når jeg er i byen for at få adressen.

Fortsættelse følger når jeg ved mere.

 

Det lyder fint :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er lige kommet derfra nu.

Jeg kunne læse i den anden tråd at man ikke fik adressen af hende....

Jeg fik en mail med en adresse hvor jeg kunne parkere og besked på at skrive, når jeg var der.

Jeg fik adressen og gik derover.

Alderen passer (hun har fødselsdato tatoveret).

Kæresten er hjemme (som hun skriver). Han sidder i stuen ved siden af, og der er ingen dør imellem. 

Begge er rygere.

Bestilte 15 min med gummi. 

Ente med at få bj/hj uden. Jeg pressede heller ikke på, med at komme videre, da jeg godt kan lide et bj ☺

Da vi var færdige var der lidt hyggesnakke med hende og kæresten, inden jeg gik derfra.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil ikke betegne hende som flot - men absolut ok. En ung stille pige, uden initiativ, men søde mennesker at besøge. Der bliver vist røget en del smøger i huset.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fedt at det ikke var fake og tak for anmeldelsen. Jeg kommer dog ikke til at besøge hende, da jeg synes det er lige lovligt grænseoverskridende at der ikke er dør imellem rummene. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, du skal ikke være genert. Mig rør ikke det ikke. 

Hun er vist meget interesseret i flere fyre samtidig, hvor også kæresten deltager.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan i annoncen se, hun er til GB - nogle der kunne være interesseret i at vi laver et lille hold.

Har været på besøg og ved hun er til modne mænd.

Send gerne pm ved interesse, så kan jeg prøve at tage kontakt igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøvede igen.....

Jeg tænkte at efter første besøgs begrænsede udfoldelser måtte jeg prøve at få lidt mere af pakken.

Denne gang nåede jeg også til at få gummi på, og i gang med missionær.

Hun lå fuldstændig passiv og vendte hovedet væk.

Er i tvivl om det er hende selv, eller kæresten der er der for hendes sikkerheds skyld, der styrer forretningen. 

Jeg gik derfra med en dårlig smag i munden, og kommer ikke retur.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende (dem) i går for at se om rygtet talte sandt. At hun virkelig var så fraværende, passiv og forladt af alt initiativ.

Det passede 100%.

Man kan sammenligne hende med en dukke, forskellen er bare at man ikke forventer at dukken skulle udvise nogen grad af initiativ eller nærvær. Det burde man kunne forvente af piger i branchen.

At hendes kæreste(pimp) også var hjemme med åben dør, gør det bare endnu mere absurd og grotesk.

Så er i advaret!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...