Hop til indhold
19 cm glæde

Thai massage i vejle

Recommended Posts

Hej folkens så fik jeg besøgt thai klinikken på koldingvej 144 i vejle. Havde bestilt body to body med den nye pige på 24, og lad mig starte med at sige at hun er sprød, dejlig lille slank krop, søde små bryster og den skønneste lille frække pariser røv. Hun startede ud med at massere bagsiden og det er en ok massage hun giver og efter ca 20 min bliver jeg bedt om at vende mig om, igen massage af hele forsiden og efter ca 20 min tager hun tøjet af så jeg kan nyde hendes dejlige krop. Hun kommer lidt mere olie på min overkrop og så begynder hun ellers at massere men hendes krop og det er ikke uden virkning på lillemanden. Da flaget er hejst bruger hun missen, maven og brysterne til at massere med og til slut hånden da hun kan høre at det er ved at være op over. Under massagen er det ok at røre ved hendes krop og hun gav ikke udtryk for at det var forbudt at lege med hendes næsten glatte mis.

Blev tilbudt et bad og et glas vand da seancen var overstået og efter en time stod jeg ude i regnen igen med et stort smil og en dejlig oplevelse  i rygsækken

Pris : 800

Pigen : 10/10

Behandlingen 10/10

Stedet : 10/10

 

19 cm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
19 cm glæde skrev, for 15 minutter siden:

Hej folkens så fik jeg besøgt thai klinikken på koldingvej 144 i vejle. Havde bestilt body to body med den nye pige på 24, og lad mig starte med at sige at hun er sprød, dejlig lille slank krop, søde små bryster og den skønneste lille frække pariser røv. Hun startede ud med at massere bagsiden og det er en ok massage hun giver og efter ca 20 min bliver jeg bedt om at vende mig om, igen massage af hele forsiden og efter ca 20 min tager hun tøjet af så jeg kan nyde hendes dejlige krop. Hun kommer lidt mere olie på min overkrop og så begynder hun ellers at massere men hendes krop og det er ikke uden virkning på lillemanden. Da flaget er hejst bruger hun missen, maven og brysterne til at massere med og til slut hånden da hun kan høre at det er ved at være op over. Under massagen er det ok at røre ved hendes krop og hun gav ikke udtryk for at det var forbudt at lege med hendes næsten glatte mis.

Blev tilbudt et bad og et glas vand da seancen var overstået og efter en time stod jeg ude i regnen igen med et stort smil og en dejlig oplevelse  i rygsækken

Pris : 800

Pigen : 10/10

Behandlingen 10/10

Stedet : 10/10

 

19 cm.

Havde nok ligget bedre under Thaipiger i Jylland :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke flyttet den så med mindre det er en administrator der har gjort det så må jeg have lagt den det rigtige sted, ellers beklager jeg at den er lagt forkert ind, det kan åbentbart ødelægge hele dagen for thaimig ( få dig dog et liv )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder da lækkert og prisen er også fornuftig. Jeg mener dog at en rigtig B2B inkluderer massage med kroppen på begge sider, hvor pigen er nøgen fra starten, men så havde det vel også kostet lidt mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter gode anmeldelser på EG valgte jeg et besøg hos Thai Massage Klinikken på Koldingvej i Vejle.

Blev mød af en sød og smilende thai pige "Wan". Alt tøjet blev smidt og hun påbegyndte en dejlig blid massage. Først på ryggen og herefter på forsiden. Hendes massage var pirrende fordi hun ofte førte en blid berøring på trolden, når hun masserede i den region. Efter massagen (ca. 45 min) fik jeg tilbudt ekstra og selvfølgelig skulle det afsluttes på bedste vis. Valgte "All Inkl" til 1000 DKK og det fortrød jeg ikke. Virkelig en super dejlig oplevelse :-) 

Wan er en ung og pæn pige med en flot krop. Tilpas store bryster og en dejlig lille røv.

Det bliver ikke mit sidste besøg - Kan klart anbefales :-P

Tusinde tak til Wan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tyren6 skrev, den ‎27‎-‎05‎-‎2016 at 21:38:

Er det her og er det pigen på billederne ?

 

http://yen-thaimassage.dk/massage.html

Jeg synes faktisk ikke det er hende. På udseendet er Wan på samme niveau, men Wan's krop er flottere. En lille fin krop med gode bryster.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...