seb96 7 Skrevet 21. Maj, 2016 Så jeg kontakter min læge og spørger om sådan en henvisning , som i siger men jeg kan ik ringe og sige til min chef, at jeg er syg i lang tid. Måske en dag og så det på hesten igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14445 Skrevet 21. Maj, 2016 seb96 skrev, for 1 minut siden: Så jeg kontakter min læge og spørger om sådan en henvisning , som i siger men jeg kan ik ringe og sige til min chef, at jeg er syg i lang tid. Måske en dag og så det på hesten igen Snak med lægen først, så får du besked på hvorlænge du evt skal være sygemeldt. Og jo, du må gerne sygemelde dig, din chef har ikke krav på at vide hvad du fejler, kun hvorlænge du regner med at være væk. Nu er forhudsforsnævring jo rimelig uskyldigt, så jeg ville nok bare sige det som det er, men det behøver du ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
seb96 7 Skrevet 21. Maj, 2016 http://www.kirurgen.dk/mave-tarm/urologi/forhudsforsnaevring/ sidder og læse her, man ik behøver at skulle sygemeldes, så det vel dejligt tak for hjælpen alle sammen hurtigts spørgsmål... skal jeg fortælle det til min mor og far ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1455 Skrevet 21. Maj, 2016 Det må nok afhænge lidt af jeres indbyrdes vaner og tillidsforhold. - Jeg synes, I bør kunne tale om det. Det vil måske være en god lejlighed til at tage det lidt nervøse ud af emnet. Få jer et godt grin. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13995 Skrevet 21. Maj, 2016 seb96 skrev, for 1 time siden: skal jeg fortælle det til min mor og far ? Det er nok for sent. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg