jp 191994 Skrevet 20. Maj, 2016 Varierer jeres Gper jeres besøg når i er stamkunde!! Fek: op af et spejl, I sofaen, på bordet, i badet, på gulvet, nye stillinger Slieding, grinding , only the tip, fingre! osv. Fik engang et BJ hvor jeg lå på maven og hun suttede bagfra. Men normalt syntes jeg ikke gp syntes det er sjovt Hilsen JP 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 638 Skrevet 20. Maj, 2016 Har godt nok svært ved og se den stilling med dig liggende på maven og få bj bagfra!!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 20. Maj, 2016 dickens skrev, for 1 minut siden: Har godt nok svært ved og se den stilling med dig liggende på maven og få bj bagfra!!! Ja hun sagde1 Nu skal du prøve noget du ikke har prøvet før og det var da rigtigt !! og da heller ikke siden. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 25. Maj, 2016 Der var en meget eftertragtet GP ved vibenhus runddel for ca 5 år siden. Når man kom ind af døren, tra hun dine bukser ned og derpå tre stjernet BJ, når du rystede gik hun ind i sengen, så kunne du gå som en and efter hende !! Nu startede det helt store BJ igen og mindst 5 forskellige stillinger, inc stående, op ad spejlet gulvet osv, megen snak og så et nyt BJ inden man gik hvis man ikke snakkede for meget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 25. Maj, 2016 Nå den glemte jeg GP fra halmtorvet Karina el. lig. ude bag Fisketorvet, der var variation, i bilen, bag i bilen, op af bilen, ikke en fisse tør Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg