Hop til indhold

Recommended Posts

Hej herinde..... 

Bær over med mig da dette er miin første Anmeldelse :-)..

 

Jeg sad i går aftes og surfede rundt på nettet og faldt over Angelina Angel annonce på annoncelight.dk der fandt jeg så et nr hvor man ku booke tid og ku læse hun var i odense dagenefter, så tog chancen og skrev til hende, fik svar og vi aftalte at vi skulle mødes i dag..

 

Da tiden nærmere sig og jeg skal afsted blir jeg som et par gange før en smule nervøs aner ikke hvorfor, men det gør jeg.. får hentet kontanter og kommer derned..

Bliver viist en i rummet og for at vide at hun kommer om lidt, pengene skifter hænder og hu går ud, men inden får hun sagt at jeg bare kan tage tøjet af :-P

Da hun kommer tilbage kan hun hudke jeg har været der før, sys det er lidt vildt da det er rimelig længe siden :wub:, men kan da ikke lade være med at smile..

Hvad vi lavede i de 30 min jeg var der er imellem Angelina og jeg, men kan da sige at det er ikke sidste gang jeg besøger hende hun er fræk som bare fanden kan godt være hun hedder angel men det er kun indtil man har hende alene:twisted:.. længe siden jeg har mødt en så charmerende og sexede pige.. sidder med det bredeste smil på mens jeg skrive dette og vil glæde mig til vores veje krydses igen og det ved jeg den kommer til :mrgreen:

Angelina Angel tak fordi du er som du er.. og nu overholder jeg ikke det med at kun besøge dig en gang, det blir til flere gentagelser

 

Hilsen trekløver  :rolleyes:

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
dronde skrev, den ‎20‎-‎05‎-‎2016 at 14:25:

Hej herinde..... 

Bær over med mig da dette er miin første Anmeldelse :-)..

 

Jeg sad i går aftes og surfede rundt på nettet og faldt over Angelina Angel annonce på annoncelight.dk der fandt jeg så et nr hvor man ku booke tid og ku læse hun var i odense dagenefter, så tog chancen og skrev til hende, fik svar og vi aftalte at vi skulle mødes i dag..

 

Da tiden nærmere sig og jeg skal afsted blir jeg som et par gange før en smule nervøs aner ikke hvorfor, men det gør jeg.. får hentet kontanter og kommer derned..

Bliver viist en i rummet og for at vide at hun kommer om lidt, pengene skifter hænder og hu går ud, men inden får hun sagt at jeg bare kan tage tøjet af :-P

Da hun kommer tilbage kan hun hudke jeg har været der før, sys det er lidt vildt da det er rimelig længe siden :wub:, men kan da ikke lade være med at smile..

Hvad vi lavede i de 30 min jeg var der er imellem Angelina og jeg, men kan da sige at det er ikke sidste gang jeg besøger hende hun er fræk som bare fanden kan godt være hun hedder angel men det er kun indtil man har hende alene:twisted:.. længe siden jeg har mødt en så charmerende og sexede pige.. sidder med det bredeste smil på mens jeg skrive dette og vil glæde mig til vores veje krydses igen og det ved jeg den kommer til :mrgreen:

Angelina Angel tak fordi du er som du er.. og nu overholder jeg ikke det med at kun besøge dig en gang, det blir til flere gentagelser

 

Hilsen trekløver  :rolleyes:

 

 

 

 

Hej har også haft en fantastisk oplevelse med Angelina,,, så sød og vild sexet,,, tænker tit på hende og opdager et smil på mine læber ,,,,

Del dette indlæg


Link til indlæg
dronde skrev, den 20/5/2016 at 14:25:

Hej herinde..... 

Bær over med mig da dette er miin første Anmeldelse :-)..

Jeg sad i går aftes og surfede rundt på nettet og faldt over Angelina Angel annonce på annoncelight.dk der fandt jeg så et nr hvor man ku booke tid og ku læse hun var i odense dagenefter, så tog chancen og skrev til hende, fik svar og vi aftalte at vi skulle mødes i dag..

Da tiden nærmere sig og jeg skal afsted blir jeg som et par gange før en smule nervøs aner ikke hvorfor, men det gør jeg.. får hentet kontanter og kommer derned..

Bliver viist en i rummet og for at vide at hun kommer om lidt, pengene skifter hænder og hu går ud, men inden får hun sagt at jeg bare kan tage tøjet af :-P

Da hun kommer tilbage kan hun hudke jeg har været der før, sys det er lidt vildt da det er rimelig længe siden :wub:, men kan da ikke lade være med at smile..

Hvad vi lavede i de 30 min jeg var der er imellem Angelina og jeg, men kan da sige at det er ikke sidste gang jeg besøger hende hun er fræk som bare fanden kan godt være hun hedder angel men det er kun indtil man har hende alene:twisted:.. længe siden jeg har mødt en så charmerende og sexede pige.. sidder med det bredeste smil på mens jeg skrive dette og vil glæde mig til vores veje krydses igen og det ved jeg den kommer til :mrgreen:

Angelina Angel tak fordi du er som du er.. og nu overholder jeg ikke det med at kun besøge dig en gang, det blir til flere gentagelser

Hilsen trekløver  :rolleyes:

 

Hej Dronde

Man bestemmer selv helt hvad man vil skrive i en anmeldelse, det skulle jeg være en af de første til at sige.
Men - hvad er idéen i en anmeldelse der ikke anmelder noget som helst? Du skriver at du hentede penge og var nervøs over at besøge hende? Det bruges der mere plads på end at skrive hvad man kan forvente ved et besøg hos hende. Tvivler da slet ikke på at hun gav dig en god oplevelse, men det kan vi andre liderlige hanhunde ikke rigtigt bruge til noget da vi alle har forskellige præferencer for hvad vi synes er godt. 

Hej her fra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 5 timer siden:

Hej Dronde

Man bestemmer selv helt hvad man vil skrive i en anmeldelse, det skulle jeg være en af de første til at sige.
Men - hvad er idéen i en anmeldelse der ikke anmelder noget som helst? Du skriver at du hentede penge og var nervøs over at besøge hende? Det bruges der mere plads på end at skrive hvad man kan forvente ved et besøg hos hende. Tvivler da slet ikke på at hun gav dig en god oplevelse, men det kan vi andre liderlige hanhunde ikke rigtigt bruge til noget da vi alle har forskellige præferencer for hvad vi synes er godt. 

Hej her fra.

Du kan læse i mange af mine andre anmeldelser hvad du kan forvente af mig, eller du kan komme og besøge mig og opleve mig selv ;) 

Redigeret af Angelina Angel

Del dette indlæg


Link til indlæg
dronde skrev, den Friday, May 20, 2016 at 14:25:

Hej herinde..... 

Bær over med mig da dette er miin første Anmeldelse :-)..

 

Jeg sad i går aftes og surfede rundt på nettet og faldt over Angelina Angel annonce på annoncelight.dk der fandt jeg så et nr hvor man ku booke tid og ku læse hun var i odense dagenefter, så tog chancen og skrev til hende, fik svar og vi aftalte at vi skulle mødes i dag..

 

Da tiden nærmere sig og jeg skal afsted blir jeg som et par gange før en smule nervøs aner ikke hvorfor, men det gør jeg.. får hentet kontanter og kommer derned..

Bliver viist en i rummet og for at vide at hun kommer om lidt, pengene skifter hænder og hu går ud, men inden får hun sagt at jeg bare kan tage tøjet af :-P

Da hun kommer tilbage kan hun hudke jeg har været der før, sys det er lidt vildt da det er rimelig længe siden :wub:, men kan da ikke lade være med at smile..

Hvad vi lavede i de 30 min jeg var der er imellem Angelina og jeg, men kan da sige at det er ikke sidste gang jeg besøger hende hun er fræk som bare fanden kan godt være hun hedder angel men det er kun indtil man har hende alene:twisted:.. længe siden jeg har mødt en så charmerende og sexede pige.. sidder med det bredeste smil på mens jeg skrive dette og vil glæde mig til vores veje krydses igen og det ved jeg den kommer til :mrgreen:

Angelina Angel tak fordi du er som du er.. og nu overholder jeg ikke det med at kun besøge dig en gang, det blir til flere gentagelser

 

Hilsen trekløver  :rolleyes:

 

 

 

 

Ikke for at være idiot eller noget, men vi har forskellige opfattelser på hvad en anmeldelse/fortælling om et besøg er. jeg gider ikke gå i detaljer med hvad  vi lavede, hvor mange gange og alt det der, sys det må være op til en selv hvad man skriver, men som der også stod var det min første Anmeldelse og alt begyndelse er ikke lige let for alle ;-)

God aften og ha en dejlig uge :-D

Mvh dronde a.k.a trekløver 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en ganske fin anmeldelse.

Man får en fornemmelse af at du er rigtig glad for dit besøg ved Angelina og at hun er lækker og fræk :)

Det er jo i virkeligheden det det hele drejer sig om.

Mange herinde elsker en god beskrivelse af selve sexen, måske dem der også elsker Rapports Grå Sider, ( findes de stadig ? ) og det kan bestemt være sjovt at læse om også :)

Men det er da ikke et krav, blot et ønske :)

Men ønsker man at gøre lidt reklame for den pige man lige har haft en dejlig tid med, er en lille beskrivelse ikke af vejen. Det kan sagtens lokke et par ekstra gæster til :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...