Hop til indhold
melot

Daw...kedelig oplevelse

Recommended Posts

Daw´s Massage i Tørring er et af mine yndlings thaisteder. Har altid fået god massage og nogle gange gange ekstra af samme fine kvalitet.

Onsdag havde jeg aftalt tid med Daw men blev modtaget af en ung Thai, som virkede meget genert. Hun talte hverken dansk eller engelsk, sådan virkede det i hvert tilfælde. Hun tilkaldte Daw, som var optaget i det andet rum, og hun fortalte, at den unge dame ville begynde massagen, hvorefter Daw ville komme og give en hånd med, når hun var færdig med den anden kunde.

Resultat: jeg så ikke mere til Daw, massagen var under al kritik, nærmest (kold) oliepjask af en total uengageret thai, der blev ikke vekslet et ord, hj var total turn-off, og jeg måtte selv afslutte.

Kommer ikke igen.    

Del dette indlæg

Link til indlæg

forrige gang jeg var der, var det også en ung, der ikke talte dansk, men ok engelsk

massagen var ganske meget over gennemsnittet ved den lejlighed

var der så i går, en ny ung thai, der passer på din beskrivelse

ELENDIGT !

aldrig har jeg fået så dårlig massage, i øvrigt var det intet der antydede extra af nogen slags under rygmassagen, men da jeg blev vendt blev jeg tilbudt fp   - - - - til 1500

behøver jeg at sige at det meste af tegnebogens indhold var intakt da jeg gik derfra

trænger til en ordentlig rygmassage, så næste gang bliver det ikke i tørring

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...