Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte for første gang i går et thai massage sted i Sølsted nord for Tønder, som annoncerede i Ekstra Bladet. Ringede i forvejen og lavede en aftale.

Stedet er ikke diskret, idet det ligger lige ud til en befærdet hovedvej, men gode parkeringsforhold.

Jeg blev taget i mod af en nydelig thai dame, ca. midt i 40'erne, som tilbød thai massage 1 time for 400,- kr. Samtidig spurgte hun om jeg ønskede ekstra og jeg spurgte til hvad hun tilbød. Jeg kunne få HJ for 200,- kr. Jeg valgte begge dele, betalte og damen gik ind ved siden af.

Kort efter stod en anden dame i værelset, som pænt ventede på at jeg fik tøjet af. Hun er også ca. i 40'erne, men kunne ikke snakke engelsk.

Massagen var rimelig, ikke for hårdt, men ingen snak da hun ikke kunne engelsk, men vi smilte til hinanden ind i mellem.

HJ var ganske udmærket, med godt med olie. Og kort før klimaks, førte hun min hånd op til hendes bryster, som jeg så kunne mærke uden på tøjet. Ville gerne have mærket dem under tøjet, da hun har nogle gode bryster i størrelse.

Alt i alt en okay oplevelse. Lå på en god bred seng i et rimelig pænt værelse, med en skydedør ind til et andet værelse, hvor jeg kunne høre et TV og 2 andre kvinder.

Tåler gentagelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ribe landevej 80.

Man kan også få fuld pakke, 1000,00 kr.

Det er kun den ene, der laver noget. Den anden, tager kun i mod.

Hende ville jeg hellere have, men nej. Så gik igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hektorprosess skrev, den 21/5/2016 at 08:58:

Ribe landevej 80.

Man kan også få fuld pakke, 1000,00 kr.

Det er kun den ene, der laver noget. Den anden, tager kun i mod.

Hende ville jeg hellere have, men nej. Så gik igen

Hej, har du prøvet fuld pakke og hvordan var det ? Hende jeg fik massage af havde jo en flot figur *SF*.

Del dette indlæg


Link til indlæg
modensønderjyde skrev, den 23/5/2016 at 08:57:

Hej, har du prøvet fuld pakke og hvordan var det ? Hende jeg fik massage af havde jo en flot figur *SF*.

Nej. Som sagt, var det ikke nogen der lige var min smag. 

Der var ingen flot figur, eller særlig pæn. Desværre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forsøgte at få en ny aftale i dag. Ringede første gang kl. 09.30, men der var de ikke stået op endnu, selv om de åbner kl. 09.00.

Ringede så igen kl. 13.00 og fik en aftale, hvor jeg sagde jeg var der om 15 - 20 minutter. Kørte til stedet og ringede på, men ingen åbnede. Ringede så igen på telefonen og fik at vide, at de var kørt i byen.

Utrolig dårlig service, når man havde en aftale.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...