Hop til indhold
Tillbedjaren

Någon till sandwich med Naomi?

Recommended Posts

jag träffade Naomi förra året vilket jag skrev om här. Nu är hon tillbaka vilket har skrivits om här. Förra året gjorde vi en bra överenskommelse om att jag skulle komma tillbaka med en vän för en sandwich under en timma. Tyvärr fick vi inte till det då. Nu när hon är tillbaka är hon villig att köra det "deal" som vi gjorde då. Alltså söker jag en logebroder som vill vara med på äventyret. Jag kan onsdag och torsdag i nästa vecka vid lunchtid. Jag är 50 år, 182/78 och vältränad. Mina krav på en logebroder är att vara under pensionsålder och inte överviktig. Någon som antar utmaningen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tillbedjaren skrev, 1 time siden:

jag träffade Naomi förra året vilket jag skrev om här. Nu är hon tillbaka vilket har skrivits om här. Förra året gjorde vi en bra överenskommelse om att jag skulle komma tillbaka med en vän för en sandwich under en timma. Tyvärr fick vi inte till det då. Nu när hon är tillbaka är hon villig att köra det "deal" som vi gjorde då. Alltså söker jag en logebroder som vill vara med på äventyret. Jag kan onsdag och torsdag i nästa vecka vid lunchtid. Jag är 50 år, 182/78 och vältränad. Mina krav på en logebroder är att vara under pensionsålder och inte överviktig. Någon som antar utmaningen?

 

Tillbedjaren skrev, 1 time siden:

jag träffade Naomi förra året vilket jag skrev om här. Nu är hon tillbaka vilket har skrivits om här. Förra året gjorde vi en bra överenskommelse om att jag skulle komma tillbaka med en vän för en sandwich under en timma. Tyvärr fick vi inte till det då. Nu när hon är tillbaka är hon villig att köra det "deal" som vi gjorde då. Alltså söker jag en logebroder som vill vara med på äventyret. Jag kan onsdag och torsdag i nästa vecka vid lunchtid. Jag är 50 år, 182/78 och vältränad. Mina krav på en logebroder är att vara under pensionsålder och inte överviktig. Någon som antar utmaningen?

Hvor lang tid og for hvor mange kr...? :) 

Jeg er blot nysgerrig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...