Hop til indhold

Någon till sandwich med Naomi?

Featured Replies

Skrevet

jag träffade Naomi förra året vilket jag skrev om här. Nu är hon tillbaka vilket har skrivits om här. Förra året gjorde vi en bra överenskommelse om att jag skulle komma tillbaka med en vän för en sandwich under en timma. Tyvärr fick vi inte till det då. Nu när hon är tillbaka är hon villig att köra det "deal" som vi gjorde då. Alltså söker jag en logebroder som vill vara med på äventyret. Jag kan onsdag och torsdag i nästa vecka vid lunchtid. Jag är 50 år, 182/78 och vältränad. Mina krav på en logebroder är att vara under pensionsålder och inte överviktig. Någon som antar utmaningen?

Skrevet
Tillbedjaren skrev, 1 time siden:

jag träffade Naomi förra året vilket jag skrev om här. Nu är hon tillbaka vilket har skrivits om här. Förra året gjorde vi en bra överenskommelse om att jag skulle komma tillbaka med en vän för en sandwich under en timma. Tyvärr fick vi inte till det då. Nu när hon är tillbaka är hon villig att köra det "deal" som vi gjorde då. Alltså söker jag en logebroder som vill vara med på äventyret. Jag kan onsdag och torsdag i nästa vecka vid lunchtid. Jag är 50 år, 182/78 och vältränad. Mina krav på en logebroder är att vara under pensionsålder och inte överviktig. Någon som antar utmaningen?

Tillbedjaren skrev, 1 time siden:

Hvor lang tid og for hvor mange kr...? :) 

Jeg er blot nysgerrig.

Skrevet

Jeg er interesseret og hvor lang tid og hvad er prisen?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.