Hop til indhold
Guest chris 60

Nogen der kender Line her?

Recommended Posts

Guest chris 60
Buttman76 skrev, for 17 minutter siden:

Hun lyder næsten for god til at det kan være sandt. Men ellers så er hun godt nok fræk 

Ja, og jeg gider ikke betale til chaufføren/bagmanden ude i opgangen. Jeg skal sgu have en snak med hende først, før jeg betaler, så vi begge er sikre på, hvad vi forventer af hinanden. Ellers kan hun nemlg smutte igen, hvis hun f.ex. ikke aner hvad annoncen lover! Det har jeg prøvet før, og det vil jeg ikke udsættes for igen - det var de ringeste 1500 jeg nogensinde har spenderet!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
theman7364 skrev, for 13 minutter siden:

hold da op hun har dejlige bryster :-o hvis det altså er hende

Hehe, jada - men jeg stoler ikke rigtigt på hende/ham? Jeg har som sagt før prøvet det der med en bagmand, der vil have penge i døren, næsten før jeg har set pigen, endsige snakket med hende. Og det var osse en asiatisk udseende pige, som ikke anede en fucking skid om, hvad der stod i annoncen, så det blev en ret kedelig omgang i forhold til det forventede! Jeg er - for at sige det mildt - skide nervøs for, at det er den/de samme, der står for hende, selvom hun/han godtnok skrev "jeg" i den seneste sms. Den foregående passede godtnok nogenlunde til fotos, men overhovedet ikke til beskrivelsen af ydelser.

Redigeret af chris 60

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
Prebenmikkelsen skrev, for 2 minutter siden:

vild nok mand!!

Hvad er vildt nok? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
Prebenmikkelsen skrev, for 14 minutter siden:

hun er lækker =)

Ja, hvis hun er ægte - har ikke forsøgt tineye endnu.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...