Hop til indhold
Tacoma

Pivfrækt gangang med to unge, danske piger

Recommended Posts

Hej kære loge-brødre

Denne begivenhed er lidt over en måned gammel, men jeg synes, at pigerne fortjener at få et par pæne ord med på vejen.

Jeg hoppede med på et gangbang med de to purunge danske tøser 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/53874-københavn-gang-bang-med-2-pivfrække-piger-anna-19-år-og-michelle-20-år-torsdag-7-april-kl19/

Vi var en 6-7 fyre der mødte op i en superchecket penthouse-lejlighed i København med en fantastisk udsigt. Både hvad angik skyline-view over byen og hvad der lå på dobbeltsengen og ventede på os.

To lækre unge piger i frækt undertøj lå blindfoldet og bundet i kæder og håndjern og snavede løs på hinanden.

19-årige Anna (180 cm/60 kg./D-bryster
20-årige Michelle (160 cm/48 kg./C-bryster

Efter et lille lesbisk show, blev de stillet op, og fik smæk med den ni-halede på ballerne af deres master.

Herefter var vores tur til at tage for sig af retterne. Der blev gramset, kysset, suttet pikke og slikket fisse til den store guldmedalje. Michelle var frisk på lidt gagging, så hun fik den helt i bund.

Pigerne blev lagt op på sengen og så blev der ellers kneppet løs. Mens jeg lå og pumpede løs i Michelle, blev hendes blindfold taget af. ”Hej Smukke”

Der var rigtig god kemi, både mellem pigerne og os gamle grise. Jeg genkendte i øvrigt en hulbroder fra et tidligere GB hos Miss Hell. Altid hyggeligt at støde på jer i ny og næ, Drenge :-)

Efter en times heftig sex skulle Anna lige ud på tagterrassen og have en smøgpause. Det var dog ikke mere pause, end at hun lige skulle kneppes på havebordet. Naboerne fik noget for pengene denne forårsaften.

Efter pausen satte vi os i en rundkreds rundt om sengen og overværede et lækkert lesbisk dildo-show. Det vedhæftede foto af de to piger sammen stammer vist fra denne seance.

Pigerne gik over i en heftig 69ér, hvor de slikkede hinandens våde fisser. Det var mere end jeg kunne stå for, så jeg tillod mig at blande mig. Knaldede Michelle doggystyle mens Anna skiftevis slikkede hendes klitoris og mine nosser. Noget jeg på det varmeste kan anbefale :-)

Der blev byttet rundt, andre pikke kom til. Altid en nydelse at smukke piger blive knaldet i begge ender.

Jeg endte med at komme i munden på Anna og ud over hendes smukke ansigt. Hun slugte det hele. Dejligt.

En halv time senere var det Michelle, der fik en ladning i munden. Man skal jo ikke gøre forskel på folk.

Efter ca. 2 timers heftig elskov trak jeg mig fra festivitasen. Super fedt arrangement.

Eneste lille penible detalje var at den varmblodige Anna i kampens hede var kommet til at rive mig på min brystkasse og overarme med sine negle. Ikke at det gjorde ondt, men der var et lille forklaringsproblem, da man kommer hjem til kæresten ...

Det ændrer dog ikke ved at det var et rigtig dejligt GB med to friske, søde og lækre piger. Så varm tak til jer. Det bliver nok ikke sidste gang jeg joiner.

Venlig hilsen

Tacoma

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Redigeret af Observator
Billeder fjernet jvf § 13 i vores regelsæt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Piloten skrev, 1 time siden:

Var de glatbarberede?

Hej Pilot

Som jeg husker det var Anna glat og Michelle var pikant-barberet

vh

Tacoma

Del dette indlæg


Link til indlæg
JonE skrev, for 52 minutter siden:

Er det muligt at møde de søde piger hver for sig - på tomandshånd forstås ....?

Hej JonE

Jeg har researchet lidt. Du kan vist hygge dig med Anna på tomandshånd:
https://annoncelight.dk/showad/205080

 

Hun laver også gangbang uden Michelle

Og endelig, hvis du er til webcam, kan du møde hende på skype:

https://annoncelight.dk/showad/207074

 

Hvad angår Michelle, må jeg være dig svar skyldig. Det virkede som om hun ikke var lige så "rutineret" som prof glædespige.

Hun manglede dog på ingen måde entusiasme :-)

Håber mit svar kan bruges.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Tacoma

God beskrivelse - og det er vist mig, du hentyder til, du havde set hos Ms Hell. Hyggeligt at møde en hul svoger. Håber det gik fint med at finde plausible forklaring til kæresten. Du var lidt i krise der. ;)

Kan kun stemme i med begejstring. Det var super fedt arrangement og jeg håber vi får en gentagelse at se en dag. To super lækre og frække piger.

Hilsen

Lars

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larsl skrev, for 9 timer siden:

Hej Tacoma

God beskrivelse - og det er vist mig, du hentyder til, du havde set hos Ms Hell. Hyggeligt at møde en hul svoger. Håber det gik fint med at finde plausible forklaring til kæresten. Du var lidt i krise der. ;)

Kan kun stemme i med begejstring. Det var super fedt arrangement og jeg håber vi får en gentagelse at se en dag. To super lækre og frække piger.

Hilsen

Lars

 

Hej Larsl

Selv tak for sidst. Super hyggeligt ;-)

Vi ses sikkert snart igen - hvor vi knalder løs på én eller anden pige (eller to)

Vi har jo åbenbart samme smag  :-D

Hold dig munter

:-D Tacoma

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larsl skrev, den 22. maj 2016 at 23:35:

Hej Tacoma

God beskrivelse - og det er vist mig, du hentyder til, du havde set hos Ms Hell. Hyggeligt at møde en hul svoger. Håber det gik fint med at finde plausible forklaring til kæresten. Du var lidt i krise der. ;)

Kan kun stemme i med begejstring. Det var super fedt arrangement og jeg håber vi får en gentagelse at se en dag. To super lækre og frække piger.

Hilsen

Lars

 

Hej igen Lars

jeg tænker lige højt:

Mens vi begge venter på et ordentligt gangbang ( - hvorfor foregår de altid i Vejle eller Herning eller på Fyn etc.?), er du så frisk på en rask lille trekant med en lækker glædespige i København?

Jeg har ikke nogen specielt i tankerne, du er velkommen til at byde ind med forslag

Venlig hilsen

Tacoma

PS

Var du med dengang vi lavede tripple-penetrering på Miss Hell? :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Tacoma

Yes, jeg er frisk. Kunne være en fornøjelse. Gerne med mulighed for en sandwich. :)

Jeg smider en PM og lad os fortsætte der.

Hilsen

Lars

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larsl skrev, for 15 timer siden:

Hej Tacoma

Yes, jeg er frisk. Kunne være en fornøjelse. Gerne med mulighed for en sandwich. :)

Jeg smider en PM og lad os fortsætte der.

Hilsen

Lars

 

Hej Lars

Super :-D

Vi tager den på PM

I andre skal nok få et fyldigt referat af vores oplevelser ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...