Hop til indhold
ThorsHammer

Maria25 fra Eventyrpigerne/SexyClub??

Recommended Posts

Jeg har forgæves via søgefunktionen ledt efter anmeldelse(r) af supervelskabte 25-årige Maria med ægte D- eller E-skålsbryster fra Eventyrpigerne i Sorø området - hun optræder også i pigegalleriet fra SexyClub i Gladsaxe, men ses kun yderst sjældent på "vagtlisten" dér:

http://www.eventyrpigerne.dk/girls/maria4/index.php

Har nogen af Eroguides brugere erfaring med velskabte Maria?

Jeg søger en beskrivelse af pigen og hendes service - både hvis der måtte være positive eller knapt så positive ting at skrive.
Men hendes kropslige kvaliteter bliver vist ikke meget bedre.... 8-):-P

På forhånd tak ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøver lige at hente denne tråd frem endnu en gang (men så bliver det også den sidste!).

Kan det virkelig være rigtigt, at ingen af Eroguides mange brugere har besøgt/mødt/oplevet 25-årige velskabte Maria fra Eventyrpigerne i Sorø??

Og har et par ord at sige om hendes måde at være på? :-P

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Brødre

 

Jeg har besøgt Maria hos Eventyrpigerne flere gange, hun er en super fræk tøs, hun er meget

naturlig med store ægte bryster ”mega lækert” og ingen tatovering og ringe alle steder J

hun knepper rigtig godt og dejligt at man må kysse rigtig med hende og får lov at slikke den dejlige

unge fisse, plus at jeg havde bestilt en græsk afslutning, det var en fræk oplevelse. Maria er en super god oplevelse og I vil ikke fortryd et besøg og en kneppe tur hos Maria

hilsen Elsker69

 

http://www.eventyrpigerne.dk/girls/maria4/index.php

Redigeret af elsker69

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...