Hop til indhold
theman7364

Er der nogen der har prøvet en af de nye piger i Århus ?

Recommended Posts

Lystenstiger skrev, for 5 minutter siden:

Lara er super. Fin engelsk, hende der er på billederne og super service

Hun ser godt nok fin ud, hvor gammel vil du skyde hende til at være? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Maya har ægte billeder. Besøgte hende for en uges tid siden ca. Sød og smuk pige. God indlevelse, godt blow, fik massage efter jeg var kommet første gang (havde betalt for 2 udløsninger i 45 min). God at snakke med, taler fint engelsk. Eneste minus er at super fransk gør hun ikke i. Handjob er det eneste hun gør uden gummi. Men kan klart anbefale hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Xuxa er på INGEN måder værd at besøge. Billederne er super fake og hun er MEGET ældre end billederne viser. En helt igennem ringe oplevelse hvor hun havde mere travlt med telefonen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok, en del der misforstod spørgsmålet i tråden...men sådan er det jo altid....og en del der rent faktisk svarede TAK til jer...ud fra dette kommer jeg frem til at disse er ægte

MAYA og SONIA

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krebsen80 skrev, for 20 timer siden:

Er der nogle af pigerne som tilbyder overnatning på hotel...?

SPØRG DOG PIGERNE !!!!....mit spørgsmål i tråden var om der var nogen der havde prøvet nogen af disse piger, lad venligst være med at afspore den med noget så dumt som om man kan møde dem på hotel, det var slet ikke emnet !

Del dette indlæg


Link til indlæg
theman7364 skrev, for 4 minutter siden:

Ok, some who misunderstood the question in the thread ... but that's how it always .... and some actually said thank you to you ... out of this brings me to these are genuine

MAYA and SONIA

Sonia just added new pictures, recent, not the pro photosession :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mærkeligt...der er en eller anden der lyver herinde så ???

Herinde siger "chris 60" at det IKKE er hende på billederne 

og her siger "lystenstiger" at det ER hende på billederne ??

enten lyver "chris 60" eller "lystenstiger" og "ChooseVery" og burte blive smidt ud af foraet og få sin ip banned herfra når vi finder ud af hvem der taler sandt..

Redigeret af theman7364
ekstra info

Del dette indlæg


Link til indlæg
theman7364 skrev, for 1 time siden:

Mærkeligt...der er en eller anden der lyver herinde så ???

Herinde siger "chris 60" at det IKKE er hende på billederne 

og her siger "lystenstiger" at det ER hende på billederne ??

enten lyver "chris 60" eller "lystenstiger" og "ChooseVery" og burte blive smidt ud af foraet og få sin ip banned herfra når vi finder ud af hvem der taler sandt..

Som jeg læser det svare Chris 60 nej til at han har erfaring med de to piger, han udtaler sig ikke om billederne er fake eller ej. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
theman7364 skrev, for 4 timer siden:

SPØRG DOG PIGERNE !!!!....mit spørgsmål i tråden var om der var nogen der havde prøvet nogen af disse piger, lad venligst være med at afspore den med noget så dumt som om man kan møde dem på hotel, det var slet ikke emnet !

Det må du meget undskylde... det var blot for at samle oplysninger om pigerne i den samme tråd..... en tråd som måske burde ligge under efterlysninger og ikke som en anmeldelse...:? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vanderbilt
kati_arhus skrev, for 6 timer siden:

Sonia just added new pictures, recent, not the pro photosession :)

Much better than the photoshopped pro fotos, in my humble opinion.. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
kati_arhus skrev, for 10 timer siden:

Sonia just added new pictures, recent, not the pro photosession :)

Looks great. When will your´s be coming? :twisted::P

Del dette indlæg


Link til indlæg
theman7364 skrev, for 11 timer siden:

SPØRG DOG PIGERNE !!!!....mit spørgsmål i tråden var om der var nogen der havde prøvet nogen af disse piger, lad venligst være med at afspore den med noget så dumt som om man kan møde dem på hotel, det var slet ikke emnet !

Tag da lige og skriv pænt, tråden er vel både for at finde ud hvem der er ægte, og det er vel intet i at spørge om de tilbyder overnatning!!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...