Hop til indhold

Julia W - så fantastisk!!

Featured Replies

Skrevet

Har gentagende gange haft fornøjelsen af Julia W via Skype (cam show), og hvilken fantastisk pige hun er. Frisk, fræk og imødekommende pige, som er med på det meste - ikke en maskine, men virkelig en sød og nede på jorden pige, med lækre former!!! Bare ærgeligt at jeg er så langt væk fra Skælskær, ellers blev det ihvertfald også til et besøg irl og ikke blot cam shows!!

Se mere om hende her:

https://annoncelight.dk/showad/202882

Hun er helt klart et besøg eller show værd!

Skrevet
nsjmale30 skrev, for 3 timer siden:

Har gentagende gange haft fornøjelsen af Julia W via Skype (cam show), og hvilken fantastisk pige hun er. Frisk, fræk og imødekommende pige, som er med på det meste - ikke en maskine, men virkelig en sød og nede på jorden pige, med lækre former!!! Bare ærgeligt at jeg er så langt væk fra Skælskær, ellers blev det ihvertfald også til et besøg irl og ikke blot cam shows!!

Se mere om hende her:

Hej Nsjmale, du skulle vel ikke arbejde i reklame branchen? :-)

Skrevet

Hvor heldigt at JuliaW lige kom forbi og likede sin egen annonc.... øh, jeg mener anmeldelse.

Skrevet
nsjmale30 skrev, for 5 timer siden:

Se mere om hende her:

Du kan besøge hende den 26 maj i 2720 Vanløse....

Skrevet
Alkoholikeren skrev, for 10 minutter siden:

Du kan besøge hende den 26 maj i 2720 Vanløse....

Tak, men jeg er nok ... Uhmmm, optaget ... Den dag ;-)

Skrevet
KnaldeBriks skrev, for 14 timer siden:

Hvor heldigt at JuliaW lige kom forbi og likede sin egen annonc.... øh, jeg mener anmeldelse.

Ja tænk engang at jeg kan finde på det :(

Må i da virkelig undskylde

Slemme pige 

Skrevet

Det er fint nok mange af jer er mega mistænksomme herinde, men lige netop denne pige er altså god nok....jeg har hende da på Skype ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.