Hop til indhold

Recommended Posts

Er der nogen, det kender en pige i Kbh som tilbyder edging (og mestrer det)? Dvs. et langvarigt blowjob, hvor man kun bruger tungen og kører manden helt ud til kanten. Det kan også tilbydes som handjob, hvor det bare er virkelig langsomt og pirrende. 

Som på denne video http://ip29674589.ahcdn.com/key=cqWvLtsOwq5z9oUT2jScTg,end=1463662940/state=Xr+5/buffer=320237:2140000,2118.1/speed=106746/reftag=030835866/ssd2/121/5/31795795/c8/videos/1509000/1509141/1509141_hq.mp4?cdn_hash=eae2534a560b131c2e4de046cf44abf6&cdn_creation_time=1463648540&cdn_ttl=14400&cdn_bw=106624&cdn_bw_fs=2140k

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jams007

Jeg fik noget som mindede om af Dya på Sydhavnen, bemærk at hun ikke tilbyder megafransk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænker ikke, at det skal være megafransk. Faktisk behøver pigen ikke tage den helt i munden, men bare pirre længe nok med tungen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest allo-allo

Jeg vil tro, at C eller en af de andre dejlige kvinder hos Sensual Healing vil kunne levere varen, så du kan levere klatten ;-)  Jeg har ikke selv prøvet edging hos Sensual Healing eller andre steder, men C leverer i hvert fald en fræk og lækker håndtrold. hun er samtidig meget nærværende og lydhør for anvisninger om håndarbejdet. C giver vist ikke fransk af nogen art. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Cherie (heksen i Hvidovre) mestrede det helt fantastisk. Hun holdt mig på kanten i næsten en stiv (no pun intended) time, før jeg fik lov til at komme.

Jeg har ikke turde besøge hende siden, så var jeg bare blevet forhekset (pun intended)

Venligst OT (der er næsten lige så gammel)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg besøgt sensualhealing. Det blev ikke til edging, men en sindssygt fræk og pirrende massage af en massør ved navn Elena (mener jeg det var). Det var virkelig sensuelt som stedet jo også reklamerer med, og jeg fik nogle vilde oplevelser undervejs pga en helt særlig teknik, hvor hun fortsatte med at stimulere kroppen det samme sted i lang tid, hvilket generere en masse energiflow. Det var så jeg svævede. Der var hele tiden masser af pirrende berøring af pik og kugler, og afslutningen sendte mig helt afsted. Super fedt. Helt klart noget der skal gentages. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Skywalker skrev, for 6 minutter siden:

Jeg leder stadig efter piger, som mestrer edging. Helst med tungen. 

Brutus anbefaler Karina - tag evt derhen :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...