Hop til indhold
Guest BadHusbond

http://www.fkkacapulco.de/german/ambiente.html

Recommended Posts

Ja jeg har været der engang for et par år siden. Glimrende sted, 40€ pr halve time dengang, masser af piger.

det er en absolut No Approach klub, så pigerne vil ikke selv tage kontakt. Så man kan sidde i fred, og studerer mulighederne.

spise forholdene er ikke noget og skrive hjem om, og bio! Glem den, der er en grund til at jeg så mænd bruge den til at sove i.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BadHusbond

Øv, håber at bio er blevet bedre!

elsker at ligge derinde med en pige!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har lige været der i dag! Jeg synes det er en fin klub med virkelig mange piger og alle er meget let påklædt og meget imødekommende.

Bar område virker ny istandsat og røgfri ! Bio er det eneste som er dårligt ! men der er stadig piger i bio !

Det er en klub jeg godt kan anbefale i modsætning til Living Room som er lille og med alt for meget røg og ingen albuerom.

Del dette indlæg


Link til indlæg
david a skrev, den 18/5/2016 at 13:30:

det er en absolut No Approach klub

Ovenpå er pigerne mere aktivt opsøgende, men ikke så det gør noget - og bioen kan man jo bare holde sig fra - men dejlig club og dejlige piger.

Baderummene/bruserne er dog utrolig dårlige og nedslidte - og det første er et gennemgangsrum, så alt det våde slæbes med rundt over det hele. Håndklæderne er også rigelig store og  personalet kan allerede først på aftenen ikke følge med med at ligge nye håndklæder frem - hellere mindre håndklæder - og så man kunne være sikker på at der lå nye klar.

Spiseforholdene syntes jeg ellers var rimelig gode - og så kan man sidde og se pigerne spankulere forbi, imens man spiser - ret ideel indretning, så man, allerede mens man spiser, kan samle appetit til desserten :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, for 12 minutter siden:

Jeg synes stemningen er kedelig på Aca fordi der næsten ingen smalltalk og interaktion udenfor rummene.

Det kan jeg slet ikke genkende fra de 2 gange jeg har besøgt klubben, hvor vi begge gange har siddet og hyggesnakket med flere af pigerne i længere tid - både nedenunder, ovenpå og især udenfor oppe ovenpå. 1. gang kom en pige fra Moldova, jeg havde været en del på rum med, endda hen og satte sig på skødet af mig og sludrede lidt, så jeg fik lyst til at tage hende med hjem :)

Nille skrev, for 12 minutter siden:

Klubben trænger til en renovering

Ja, især badeforholdene kunne de godt opgradere med termostat- og håndbrusere m. turbo, så man kan vaske sig ordentligt og ikke skal starte med at stå splitter hans jørgen i et gennemgangsrum, hvor gulvet aldrig bliver tørt.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 2 minutter siden:

Det kan jeg slet ikke genkende fra de 2 gange jeg har besøgt klubben, hvor vi begge gange har siddet og hyggesnakket med flere af pigerne i længere tid - både nedenunder, ovenpå og især udenfor oppe ovenpå. 1. gang kom en pige fra Moldova, jeg havde været en del på rum med, endda hen og satte sig på skødet af mig og sludrede lidt, så jeg fik lyst til at tage hende med hjem :)

Ja, især badeforholdene kunne de godt opgradere med termostat- og håndbrusere m. turbo, så man kan vaske sig ordentligt og ikke skal starte med at stå splitter hans jørgen i et gennemgangsrum, hvor gulvet aldrig bliver tørt.

Det kommer nok an på travlheden i klubben... samt om man møder sine stampiger. Jeg kan god lide klubber hvor pigerne kommer hen og snakker og gøre sig til :) 

Værelserne trænger til at blive friske op, nogle steder er tapetet faldet af...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, for 3 minutter siden:

Jeg kan god lide klubber hvor pigerne kommer hen og snakker og gøre sig til

Det er jo smag og behag, men på f.eks Artemis syntes jeg det var anstrengende, at man hele tiden skulle undgå nogle bestemte piger, der gang på gang forsøgte at gøre sig til, selvom de ikke lige var min type og man kunne derfor ikke frit bevæge sig rundt uden at skulle vælge, hvem man helst ville undgå at skulle sige nej til (finde en søforklaring)

 

Nille skrev, for 10 minutter siden:

Værelserne trænger til at blive friske op, nogle steder er tapetet faldet af..

Bemærkede jeg ikke, men det er nogle fine store rum - desværre mener de at man ikke behøver puder - og så går lidt af oplevelsen ved blow-jobs fløjten.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 5 timer siden:

Det er jo smag og behag, men på f.eks Artemis syntes jeg det var anstrengende, at man hele tiden skulle undgå nogle bestemte piger, der gang på gang forsøgte at gøre sig til, selvom de ikke lige var min type og man kunne derfor ikke frit bevæge sig rundt uden at skulle vælge, hvem man helst ville undgå at skulle sige nej til (finde en søforklaring)

 

Bemærkede jeg ikke, men det er nogle fine store rum - desværre mener de at man ikke behøver puder - og så går lidt af oplevelsen ved blow-jobs fløjten.

Er du ikke mand nok til at sige nej, der er ikke brug for søforklaringerne...

Jeg tager mine BJs stående så har ikke brug for puderne som alligevel aldrig bliver vasket hvis de var der :P   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, for 2 timer siden:

Er du ikke mand nok til at sige nej,

Jeg forsøgte først at gøre det på den pæne måde, men når de så kom igen og igen, bliver man lidt sur i betrækket og forsøger bare at undgå dem.

Nille skrev, for 2 timer siden:

Jeg tager mine BJs stående så har ikke brug for puderne som alligevel aldrig bliver vasket hvis de var der

En pude i nakken er nu også rar, når man skal slikke fisse - eller bare slappe af bagefter sammen med pigen - på Harmony i Hamburg har de heldigvis masser af dejlige renvaskede puder - tror de må ofre en formue på vask og tørring, da de også bruger rigtig mange rigeligt store håndklæder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...