Hop til indhold

Recommended Posts

Var på besøg men en øm nakke, og fik en god lang og hård massage.... Jeg blev undervejs spurgt om jeg ville have massage "der" også, men det var ikke ligt det jeg havde brug for, så jeg takkede nej. Jeg fik at vide på vejen ud, at der også er en anden pige på stedet som giver blød massage. Det foregår i et andet rum, et rum med en seng i stedet for den briks som jeg tilbragte min time på. Jeg ved ikke hvor de annoncerer, men massagestedet så helt officiel ud og der reklameres på en skilt ude ved vejen om den hårde massage.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hver gang jeg ringer til yupin spørger jeg altid om hun er alene, hvis hun er det så er det kun HJ der gives, men hvis hun ikke er alene, så er det en ung pige med en god røv, der giver fuld pakke for 1000 kr.. ca 50 min massage og så bliver der gået til den indtil du kommer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
shinji skrev, for 43 minutter siden:

Hver gang jeg ringer til yupin spørger jeg altid om hun er alene, hvis hun er det så er det kun HJ der gives, men hvis hun ikke er alene, så er det en ung pige med en god røv, der giver fuld pakke for 1000 kr.. ca 50 min massage og så bliver der gået til den indtil du kommer.

God røv opfattes MEGET forskelligt. Er det en Kardashian røv eller en fiks lille fast røv ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frisk skrev, for 2 timer siden:

God røv opfattes MEGET forskelligt. Er det en Kardashian røv eller en fiks lille fast røv ?

Hehe,, en lille fast røv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...