Hop til indhold
Guest Minlyst

Odense dukke

Recommended Posts

Guest Kinky Jill

Når det er så et høj beløb og kun mail adr til kontakt, anbefaler jeg dig/jer, at få et telefon nr til at høre hindes unge stemme, og ikke det er fx en mand eller halv gamle dame. Plus betal ikke forud og jeg vil nok mene det er bedst beløb deles op, fx pr uge, når i ikke kender hinanden.

Jeg har haft en mdr beløb. Men det var da med en af mine faste gæster hvor vi begge var glade og trygge ved denne aftale. 

Desværre kan alle sende billeder over mail og SMS uden det er af dem selv. Så de der 2 foto ser jeg ikke som troværdig, men hvis du kan få nye, hvor der er et lap papir med, med dato på i dag og med dit navn på, og hun holder den i hånden er du godt på vej. 

Giv os nyt om hvad du finder ud af :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænker bare. Det vil jeg også gerne. Find indtægt for at tilfredsstille en mand. En 4-5 stykker man laver sådan en aftale med og så behøver man ikke tænke over økonomi mere. Nice, godt fundet på. 

Hvis billederne er sendt til en privat synes jeg lige man bør hører inden man ligger dem ud på nettet. Synes ikke det er ok og derfor jeg ikke sender billeder til nogen;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TrineMuz skrev, for 21 minutter siden:

Jeg tænker bare. Det vil jeg også gerne. Find indtægt for at tilfredsstille en mand. En 4-5 stykker man laver sådan en aftale med og så behøver man ikke tænke over økonomi mere. Nice, godt fundet på. 

Hvis billederne er sendt til en privat synes jeg lige man bør hører inden man ligger dem ud på nettet. Synes ikke det er ok og derfor jeg ikke sender billeder til nogen;)

Meen, meen, hvis der er 4-5 stykker der byder ind på hende så skal hun da lige modificere annoncen lidt.

          "og døren vil altid stå åben for dig"  -----og 4 andre. Så ventetid kan forekomme.

I øvrigt synes jeg at det er en lidt omfattende ydelse hun lover. Ingen begrænsninger på ydelse og  tid. I princippet sælger hun sig ubegrænset  24/7 for sølle 13.000 kr.

Ville du gøre det TrineMuz?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill
Mildur skrev, for 3 timer siden:

øvrigt synes jeg at det er en lidt omfattende ydelse hun lover. Ingen begrænsninger på ydelse og  tid. I princippet sælger hun sig ubegrænset  24/7 for sølle 13.000 kr.

Også en grund til den annonce lyder som en fake annonce, nok for godt til at været sandt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er ikke fake hun er en sød reel pige. Har besøgt hende nogle gange over de sidste 1,5-2 år . Billederne passer meget godt, hun er ryger det er lidt et minus men kanon sød pige man kan snakke med med og hun kigger ikke på uret. Jeg besøgte hende idag og desværre er det sidste gang Jeg kunne besøge hende, af forskellige årsager.  Bare lov mig vær sød og god ved hende det fortjener hun. Hun er virkelig en kærlig pige, lidt af et rodehoved men det går nok.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mildur skrev, den 18. maj 2016 at 12:33:

Meen, meen, hvis der er 4-5 stykker der byder ind på hende så skal hun da lige modificere annoncen lidt.

          "og døren vil altid stå åben for dig"  -----og 4 andre. Så ventetid kan forekomme.

I øvrigt synes jeg at det er en lidt omfattende ydelse hun lover. Ingen begrænsninger på ydelse og  tid. I princippet sælger hun sig ubegrænset  24/7 for sølle 13.000 kr.

Ville du gøre det TrineMuz?

Nej jeg nyder min frihed. At kunne tage fri 1,5 mdr pga eksamen er da mega Nice. Så nej ville jeg ikke.

men nu ved jeg jo at mange mænd ikke kan bolle 24/7 30 dage i mdr. Og mund ikke hun også har noget familie og uddannelses som skal passes. Men jeg kender en pige i Odense som denne annonce kunne passe godt påB)B)B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo
jimbo1 skrev, den 18/5/2016 at 16:57:

Hun er ikke fake hun er en sød reel pige. Har besøgt hende nogle gange over de sidste 1,5-2 år . Billederne passer meget godt, hun er ryger det er lidt et minus men kanon sød pige man kan snakke med med og hun kigger ikke på uret. Jeg besøgte hende idag og desværre er det sidste gang Jeg kunne besøge hende, af forskellige årsager.  Bare lov mig vær sød og god ved hende det fortjener hun. Hun er virkelig en kærlig pige, lidt af et rodehoved men det går nok.

Ja ja hr 1indlæg... overvej det du skriver.. sådan skriver mænd ikke.. gal dette er til grin 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Runaldo skrev, den 31/5/2016 at 00:51:

Ja ja hr 1indlæg... overvej det du skriver.. sådan skriver mænd ikke.. gal dette er til grin 

Jeg har også besøgt pigen, dengang hun solgte enkelt ydelser, og næsten lige var flyttet til byen.

Kan bekræfte Jimbo1's indlæg. og især give ret i at hun er et rodehoved, men en fræk og sød pige...

Jeg havde kort kontakt med hende vedr. opslaget om en fast, men jeg sprang fra.... Eller jeg synes hun var blevet for dyr.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...