Hop til indhold
Gæst

"Sød" - møder aldrig op

Recommended Posts

Gæst

Blot lige som advarsel - skulle ha skrevet for længe siden :-)

jeg har haft 2 aftaler med "sød" - begge gange er hun ikke mødt op uden at gi besked - den ene gang var hun sågar online på SD på det tidspunkt vi sku mødes. Det kan jo være jeg var uheldig... Men tænkte jeg lige ville gi en lille advarsel.

/L 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

det var ikke sødt )

kan du anbefale nogen , har f eks mødtes med sexy baby og det var fint hun møder op men er svær at lave aftaler med

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også haft en aftale, der blev aflyst da jeg allerede var på vej ud af døren. Har svært ved at vurdere om hun er useriøs eller bare sikre sig ved at lave mange aftaler...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har skrevet en del med Sød. Altid er det kun korte svar, der virker som hun bare holder en hen. 

Når jeg spørger ind til en mødedato bliver der still.

Tror hun bare søger bekræftelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, 

Jeg ved ikke rigtig om det er den samme "sød" vi snakker om, hende jeg har kendskab til er fra SD. Jeg har haft en super snak med hende på Sd og efterfølgende på sms og hun er en fantastisk og smuk kvinde. Jeg blev faktisk selv nødt til at aflyse en enkelt gang, det tog hun super pænt og hun vil gerne mødes igen. God pige, venlig, rar og smuk;D

Mvh mik

Del dette indlæg


Link til indlæg

tjaa .så røg jeg også i den .. 

ved ikke om jeg er blokkeret men finder hende ikke længere på SD.

 

havde også en middags aftale og samme dag snakkede vi sammen over sms med smil  . da jeg nogle timer før middagen forsøger at sms .. ingen svar overhoved . ej heller tlf . også her var hun online . hun/han  tager bare pis på os . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også flere gange prøvet at lave en aftale med hende, men på dagen så hører man ikke fra hende eller kan få fat i hende, så mit råd lad være med at bruge jeres tid på hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mik.35 skrev, den 10/8/2016 at 21:01:

Hej, 

Jeg ved ikke rigtig om det er den samme "sød" vi snakker om, hende jeg har kendskab til er fra SD. Jeg har haft en super snak med hende på Sd og efterfølgende på sms og hun er en fantastisk og smuk kvinde. Jeg blev faktisk selv nødt til at aflyse en enkelt gang, det tog hun super pænt og hun vil gerne mødes igen. God pige, venlig, rar og smuk;D

Mvh mik

 
  • Antal indlæg

    1
  • Oprettet

    10. August, 2016
  • Seneste besøg

    11. August, 2016

 

Say no more, say no more :wacko:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu vil jeg nok blive mistænkt for at være fake, fordi dette er en af mine første kommentarer. Men so be it.

Jeg synes ikke det er fair at give Sød sådan et omdømme, for det svarer ikke til min oplevelse. Jeg faldt over hendes lækre billeder på SD, og begyndte at skrive frem og tilbage med hende. Da vi havde fået en aftale i stand accepterede hun at vi gik over til at kommunikere via sms.

 

Den første aftale var hun nødt til at aflyse, men gjorde det tids nok til at jeg kunne nå at aflyse hotellet uden at skulle betale. Anden gang lykkedes det. Vi mødtes, fik en drink, og fortsatte til værelset. Hun er køn, og hun er vanvittigt frækt. Vil skyde på at der er røget lidt kilo på siden billederne, men ikke noget skæmmende, og hun er stadig en slank pige. Og hendes store faste ungpigebryster er i en kategori for sig...

 

Alt i alt var det en super god sugar date, så jeg håber at I får heldet med jer til at få lavet en aftale med hende, der ikke bliver aflyst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
CityBoy skrev, for 2 timer siden:

Jeg synes ikke det er fair at give Sød sådan et omdømme, for det svarer ikke til min oplevelse

Hvis det nu svarer til manges andre oplevelser, så kunne man jo tænke at du var undtagelsen :) og så er det jo meget fair ;) umiddelbart 5 i tråden her, hvor der enten er blevet aflyst, eller hun ikke mødte op.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...