Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg stødte ind på Naja's opslag på annoncelight hvor hun skriver at tirsdag og onsdag (d. 17. og 18. hhv.) er hendes sidste dage før hun holder en pause i ubestemt tid.

Jeg skrev en mail og bestilt en quicky (som var det eneste hun tilbød om tirsdagen), som hun svarede pænt til. Dagen kom, hvor jeg ankom i en fin lille lejlighed over en virkelig dejlig omgang. Hvis man har set de billeder hun har haft på annoncelight på hendes tidligere annoncer, passer de godt med hendes kropform. Hun har et sødt smil og flotte uskyldige øjne! Jeg ved nu ikke hvordan hun har det med at gå i detaljer med sceancen, så jeg vil sige at vi gik igang med det sjove og det sluttede af med lidt mere end bare en quicky. 

Hun virkede som en virkelig sød og super dejlig pige, som kan klart anbefales herfra! Hun var virkelig imødekommende og havde fokus på hvad jeg havde lyst til og kunne lide. Man kan virkelig mærke på hende at hun elsker det hun gør. Hun glemte endda helt at modtage de aftalte penge (nævnte intet omkring det under hele besøget), som jeg selv kom i tanke om på vej ud af døren!

Alt i alt et super skønt besøg!

Jeg håber det bliver muligt at besøge hende igen snart i fremtiden!

https://annoncelight.dk/showad/207432

Redigeret af Nicested

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...