Hop til indhold
Gæst

Derfor lever du længere med ekstra kilo på sidebenene

Recommended Posts

Gæst

Jubiiii - endelig lidt ro på slankehysteriet.

http://www.alt.dk/sundhed/artikler/derfor-lever-du-langere-med-ekstra-kilo-pa-sidebenene/

Tænk, at mit BMI, som stabilt har lagt på lige omkring 26/27 de sidste 15 år, er tiptop, og derfor bliver jeg rigtig gammel!

Så det ER tilladt at spise is i sengen sammen med en god bog om aftenen, når man ikke lige kan få lækkert mandligt selskab. 

Så kan jeg jo få det bedste af to verdener uden dårlig samvittighed. What a great day...

Redigeret af GFE MILF

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Og misforstå mig nu ikke. Naturligt slanke 'sild' er da max. dejlige.

De gange hvor jeg har tabt mig en del (oftest pga. et træningsflip på et halvt års tid) så har det betydet, at mine kvindlige former er skrumpet, og min naturlige sexappeal dermed også. Det har ikke været ønskværdigt, selvom det da har været dejligt med den ekstra muskelmasse. Men på forunderlig vis har det hele stabiliseret sig, når jeg er holdt med at træne helt vildt.

Size 0 er ikke noget man bør stræbe efter. Det er efter min mening sygeligt tynd og slet ikke attraktivt. Men det står helt for egen regning og risiko.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
holstebronx skrev, den 17. maj 2016 at 21:15:

Jeg kan da godt lige komme forbi, indsmurt i Carte D'Or is :P:D 

 

Ha ha. Er vi ude i et kæmpe slikketur? nauty you...!

Skal jeg sende dig en PM med besked om min ynglingsis... - og det er ikke det mærke, sorry.

Del dette indlæg


Link til indlæg
GFE MILF skrev, for 3 minutter siden:

Ha ha. Er vi ude i et kæmpe slikketur? nauty you...!

Skal jeg sende dig en PM med besked om min ynglingsis... - og det er ikke det mærke, sorry.

Haha :D ja det kunne da være frækt :P 

Bare det ikke er noget Ben & Jerrys kikse halløj, hvad ved jeg :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
holstebronx skrev, den 17. maj 2016 at 21:25:

Haha :D ja det kunne da være frækt :P 

Bare det ikke er noget Ben & Jerrys kikse halløj, hvad ved jeg :D 

Ikke B&J... er en sucker for 'paradis'-is... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror da at det hjælper at have lidt at stå imod med.

Et familiemedlem af mine har altid levet sundt, men er alligevel erotisk buttet og har altid været det, og hun er tæt på de 100 år :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 43 minutter siden:

Jeg tror da at det hjælper at have lidt at stå imod med.

Et familiemedlem af mine har altid levet sundt, men er alligevel erotisk buttet og har altid været det, og hun er tæt på de 100 år :) 

En skøn og livsbekræftende beretning om et af dine familiemedlemmer:) - hvordan er hun så ?! - stadig rask og rørig og klar i "Pæren" som man nu kan være som 100 årig - (næppe stadig kløe dernede?! )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...