Hop til indhold

Recommended Posts

Så denne godte og tænkte, at hun skal da bestemt prøves. http://www.mansiongirls-cph.com/pige.php?id=215

Blev mødt af en ret høj pige. Ægte billeder (som altid hos mansiongirls), men ikke lige så modelagtig som på billederne. Mere den kønne naboens pige. Alderen ser ud til at stemme. Ret lækker. Det tændte mig, det jeg så.

Bestilte en halv time med megafransk. Mega en ret dyr tillægsydelse på 700 kr., dvs i alt 1.700 kr.

Desværre ikke nogen stor oplevelse at skrive hjem om, så splid af penge. Hun kunne kun meget få ord engelsk. Så det var meget med fingerpeg og ret forretningsagtigt. Og hun var ret kedelig i sengen. Ingen kys. Kun få stillinger. Ville gerne have prøvet flere stillinger, hvor jeg kunne se hende i spejlet, mens jeg tog hende. Men det var hun ikke så meget til. Hånden foran kussen, så man ikke trængte dybt ind.

På plussiden var dog, at hun af og til gav øjenkontakt. Og smilede. Når man har været lidt forsigtig i starten, kunne man også få hende til at slappe mere af og leve sig mere ind i akten. Hun endte også med at fjerne hånden til sidst. Måske en dejlig GFE, hvis hun altså gad at kysse. Måske det kostede ekstra (spurgte ikke). Bedste oplevelse var, da jeg tog hende godt bagfra, lækker røv og gode faste bryster. Dejlig ungpigekrop.

Afslutning desværre lige så kedelig som starten. Hun spillede den af i munden. Ville gerne haft øjenkontakt med hende og prøvede at løfte hoved flere gange. Det gad hun ikke. Hun tømte dog pikken fint i munden, inden hun spyttede det ud på badeværelset.

Så jo – Stefie er bestemt ikke en PSE og muligvis en udemærket GFE, hvis hun altså gad at kysse. Det kan være, at man kan betale fra dette, men hvis kyssene er ligeså kedelig som resten, så kan jeg ikke anbefale det.

Smut forbi hvis du tænder på billederne. Men forvent en passiv omgang sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja også herfra:, Tak for fin anmeldelse-og lang tid siden man havde hørt noget fra Mansiongirls herinde:

Stefie havde netop også fanget mit øje:

..Kunne ikke undgå at smile af dette:

"Hun tømte dog pikken fint i munden, inden hun spyttede det ud på badeværelset." 

:-D

 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...