Hop til indhold
Mildur

Sdr. Boulevard 114

Recommended Posts

Jeg har været der d. 17 maj.

Var egentlig på vej til centrum til et andet sted, men så der var "open", så lidt impulsivt stoppede jeg der.

Stedet er nogenlunde diskret med indgang fra bagterrasse. 

Andre steder har der været skrevet at der er 3 piger på stedet, så denne anmeldelse er altså kun dækkende for den ene.

Blev modtaget af en Thaipige, cirka 25+. Pæn, ikke slank, men heller ikke på nogen måde buttet. Havde egentlig et sødt smil, men jeg tror ikke det var andet end overflade. 

To fine økobryster, et par små håndfulde.

Aftalte 15 min dansk, efter deres menu 700 kr, altså ca. prisniveauet i Odense.

Hun leverede, men ikke noget stort. Hendes fisse var god og stram. Inden vi nåede dertil var der lidt sut. Hun spurgte om jeg ville slikke hende. Hvorfor hun spurgte forstår jeg egentlig ikke. For straks klemte hun benene lidt samme, så jeg fik den der irriterende fornemmelse af at hun dybest set ikke ville slikkes. Totalt turn-off for mig. Bedre hvis hun bare havde sprunget det over. Så inden pikken kom rigtigt til live igen var jeg nødt til lige at give den et par ryk med hånden. Til gengæld var der ikke meget verbal  kommunikation. Hendes engelsk var meget begrænset, og hendes danske ikke eksisterende. Så jeg opdagede en ny lille fetisch- dirtytalk-luderlegen. Tror ikke det er så svært at afkode den slags for en dygtig GP- så hun stønnede da fint med på legen. 

Efterfølgende rullede hun håndklæde sammen og lagde et nyt på- så hygiejnen så ud til at være i orden. 

Ved egentlig ikke helt hvordan jeg skal bedømme hende. For jeg kneppede hende faktisk længere end jeg ellers nogen gange gør, og hun var dejlig stram. Så det var ok. Men jeg gik nok alligevel derfra med en fornemmelse af at hun på ingen måde selv fik noget fornøjelse af det. Sååå.....

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej er der nogen der ved om de er lukket kan ikke finde nogen annoncer der fra

Del dette indlæg


Link til indlæg
kingo40 skrev, for 39 minutter siden:

hej er der nogen der ved om de er lukket kan ikke finde nogen annoncer der fra

Har du ledt i EB i dag?

ODENSE THAIMASSAGE OG
Døgnåbent. Sønder Boulevard 114.

9184 3658

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

takker og nej har ikke kigget i eb kun nettet men har du så også været der så man kan høre om det er ok

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kiggede ind mandag aften.

Sød, smilende thai pige med rimelige bobs,er ..

39 år ..

deres priser er 1000 for halv time.

havde ønsket en yngre..

sexeren

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej og så syntes jeg nok at 1000 for en halv time er en del i overkanten når man kan få en time for 1200 hos 123 eller hos pigerne  på rugårdsvej.

 

VH 

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, for 23 timer siden:

Nej og så syntes jeg nok at 1000 for en halv time er en del i overkanten når man kan få en time for 1200 hos 123 eller hos pigerne  på rugårdsvej.

 

VH 

En halv time koster da også 1000 kr. hos 123, så måske er der ikke så stor forskel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej kan du havde ret i, har aldrig prøvet en halv time :) ..... nok derfor jeg ikke havde set det      og det vil sku da også være dumt når man kan få de sidste 30 min for to hundrede :) , selv om det så skulle være til almindelig massage er det da pengene værd :) .

 

Fortsat god aften 

 

VH 

Redigeret af afløbsrenseren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære afløbsrenseren; Er pigerne fra 123 kommet hjem til DK? Jeg spørger dig, da jeg stoler på din oplysning, jeg savner dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, de er ikke kommet hjem, men kommer snart, omkring D.11-12/1,så er deres ferie slut, men der er jo afløser på derude.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var på vej derind for et par dage siden , holdt i gården ved siden af og ringede, men blev mødt af en lidt underlig tlf svare, så blev lidt luren ved det og fortrød .

Kan være jeg var lidt for forsigtig men.... ville ellers gerne havde set hvem som var der nu .

 

VH 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige haft ringet til dem. Har før været lidt "lun" på at se hvad der gemte sig der. Denne gang var det en kvinde der tog telefonen og kunne fortælle at hun er 32 år. ½ time massage + hånd,mund eller fisse koster 600, 700 og 800 hhv. Det var i hvert fald hvad jeg fik ud af det. Hendes danske var ikke super, men dog alligevel til at forstå. Håber jeg....

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok , hvis du kommer der må du gerne lige smide en opfølgning :) .

32 år er fint for mig , er ikke nogen vor-hare mere :mellow:.

 

VH 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...