Hop til indhold
Tb60

Thongdee thaimassage i Vordingborg

Recommended Posts

Tjaaa - så fik jeg også prøvet det

kom til Vordingborg efter at have aftalt tid idag - sød moden thai kvinde tog imod og spurgte ind til hvad jeg kunne tænke mig :-)

fik tilbuddet om 2 piger og efter lidt betænkningstid (meget kort, skal jeg lige sige :-) ) tog jeg imod tilbuddet

kan kun sige at det var dobbelt så godt alt sammen - kan anbefales hvis man er til 2 modne, lidt buttede, men super søde piger

gentagelsesfaktor= meget stor

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for din beskrivelse Tb60 - når du siger moden - hvor ligger vi så henne på barometret og hvad ligger priserne på ca. ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lucash - jeg vil tro i 40'erne og prismæssigt var det vel normalprisen for 1 pige i en time - fik ca 45 minutter

en skøn skøn oplevelse og ydermere var det efter min mening rigtig god massage

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har osse lige været forbi dette sted for første og ikke sidste gang . blev mødt af samme dame som tb60 beskriver ,men hun var alene hjemme denne gang desværre .

Vi aftalte hvad vi skulle 1/2 time B2B  med bj 800- .massagen var egentlig ikke så god hun virkede mere interesseret i at komme hen til afslutningen . Der blev der så til gengæld ikke sparet på noget ,gensidig fransk og til sidst besluttede hun sig for en lille ride tur . så alt i alt fuld valuta for pengene :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...