Hop til indhold
bloodbitch

Fyraftens BDSM events den 24 maj kl 17-20

Recommended Posts

fyraftens Bdsm Events 
fyraftens Bdsm events ,tirsdag den 24 maj fra  kl  17 og nogle timer frem .Tøsenes  alle 3 huller skal fyldes ud  derfor kan 3 dominerende mænd deltage  ,om du er helt ny ,eller du har en del erfaring  er ikke afgørende . Madame  ll guider dig  med råd og undervisning sidste dag for tilmelding er mandag den 23 maj  kl 16

du kan kontakte kinky Jill tlf nr  61 63 38 55

eller madame ll 50106912

du kan blive undervist af madame ll   Dette forgår i tidsrummet fra kl 11-14 kun tidsbestilling  på 50106912  tlf tid på alle hverdage mellem kl 6-8 se mere.  Her. http://gangbang.bloodbitch.dk/2016/05/11/bdsm-events/#more-10

                 image.jpeg

                                                                                                       image.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill

Inde i mit hoved, sidder jeg klar nu på mine knæ foran de Madame :) Glæder mig til at behage jer alle 4 :) 

Redigeret af Kinky Jill

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill

Prisen gives over telefon. Det er en god pris da det er ses ud fra en oplevelse og ikke pr time :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...