Hop til indhold
Simba

Lækker liderlig Naomi i Vesterbro. WOW!

Recommended Posts

WOW sikken tøs!!  

Nu er jeg typen der bedst kan lide når der er lidt rollespil indover når jeg besøger en GP..  
Rollespillet går ud på at det helst skal virke som om at hun ikke rigtig kan holde fingerene fra mig :) Og rigtig gerne vil have sex med mig, og være fræk, nærværende og forførende.
Det oplever jeg sjældent med udenlandske piger. Men det kunne hun, og osse i den grad :)

Jeg var lidt nervøs da jeg modtog adressen på sms.  Det er et 'kendt' sted (men vist ikke på den gode måde), en kælder, tæt på dybbølsbro station.  Men da hun først tog smilende imod mig forsvandt den nervøsitet.
Hun sagde at hun var 'independent' og bare betalte for rummet.  Hun svarer selv på sms'er og telefon.  Taler vist meget godt engelsk, men jeg talte nu mest spansk med hende.

Det er ikke den ungpigekrop man ser på billederne..  De kan måske godt være af hende, men de er IKKE taget idag :)  Men damn hun er en smuk kvinde, store bryster  ( med lidt hård kerne ), fantastisk røv, stor og meget velproportioneret. enkelte tatoveringer.

Betalte 1200 for éen time.  ingen extras her.  'full service' :) ( alt undtagen græsk) kalder hun det.
Og det med 'full service' må jeg søreme give hende ret i.  Nok den bedste oplevelse jeg har haft i lang tid.  Hun er slet ikke berøringsangst. Tager resolut ens hænder og fingre og anbringer dem der hvor hun vil ha dem.  og det er altid de gode steder :)  Hun kysser ikke meget, hvilket jeg normalt nærmest ikke kan undvære, men fordi hendes attitude var så forførende glemte jeg faktisk at tænke på det.
Fantastisk blow ( au naturel ), med stadig tiltagende dybde indtil jeg kom i hendes mund.
Og sexen derefter var fantastisk. Hendes lyde virkede på mig meget autentiske, og når hun viskede at jeg skulle tage hende hårdere, var jeg ikke i tvivl om at hun mente det :)

Fantasktisk oplevelse.

Besøgte hende i eftermiddags, og overvejer faktisk lidt lige at smutte forbi igen iaften...  Dels fordi jeg er blevet lidt kåd af at genopleve den time, for at skrive dette :) Og dels fordi at hun jo kunne få travlt pga denne anmeldelse  :)

Go for it guys!

 

 

 
 

 

 

Redigeret af Simba

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en begejstret anmeldelse. Jet står til at vælge mellem hende og Alicia, som du også har anmeldt meget positivt. Hvordan ville du sammenligne de to?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hov sorry..  Havde ikke lige set dit spørgsmål Cuddler..
Og Alicia er vist taget hjem nu.
Naomi er altså fantastisk. Har været der 3 gange nu :)

Men jeg skal da helt sikkert besøge Alicia i Barcelona i løbet af sommeren :-D


Simba

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da var turen til København gjennomført. Og jeg valgte å besøke Naomi. Meget godt fornøyd med vårt møte. 30 min 1000,- Startet med en bj uten condom, som hun utførte meget bra vått og deilig også med gode håndbevegelser. Litt pikk mellom puppene også.  Over til 69 hvor hun fortsetter uten gummi. Hun smakte rent og godt. Hun ville kjøre på med doggy, men jeg valgte misjonærer stilling for å kunne se henne i øynene og samtidig kysse henne. Gud hvor deilig. 

Thank you Naomi from the crazy norwegian :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...