Hop til indhold
Francois

Kære Gina Faith....

Recommended Posts

DU ved jo at jeg gerne vil have dig på besøg heroppe. Men du har jo altid sagt at sådan et besøg ude på landet, ikke lige er sagen.

Dine normale Christian Louboutin stilletter, som klæder din søde fødder så godt, falder helt udenfor normen for fodtøj her i Danmarks geografiske midtpunkt. Og at forestille dig uden stilletter, er som at forestille sig Lars Løkke uden en repræsentationskonto - noget der simpelthen ikke kommerpå tale. Nogensinde.... Og derfor kommer du ikke herop.

Nu har der jo været pinseloppemarkeder heroppe, og jeg fandt lige nøjagtigt det der skal til, for at du kan bevæge dig rundt heroppe, uden at du falder uden for normen, OG samtidigt kan bevæge dig rundt påført dit sædvanlige højdeforøgende fodtøj. TIl min store forbløffelse viste det sig faktisk at være et par ægte customdesignede Christian Louboutin stilletter, så jeg købte dem fluks, og de står heroppe og venter på dig.

De er dine uden beregning, men du skal selv komme herop og hente dem.

KH Francois.

2ptcq4g.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon ikke det er nogen Eva Kjer Hansen har fået foræret af Bæredygtigt Landbrug.

Man har jo tidligere hørt om en venstreminister der gik i sponsorerede sko.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De sko der er faktisk ikke stiletter, men pumps :D 

Mon ikke New Holland laver nogen, de passer bedre i farve :D blå og hvid ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bing skrev, for 23 minutter siden:

De sko der er faktisk ikke stiletter, men pumps :D 

Dit medlemskort til mandeklubben er hermed inddraget, indtil du beviser at du står op når du pisser. At vide den slags detaljer omkring kvindefodtøj... Tsk tsk tsk...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cagetheelephant skrev, for 27 minutter siden:

Jeg må sige, at jeg umiddelbart har svært ved at se @Gina Faith lave en dobbelt udkobling og mellemgas i jeres traktorer deroppe i de stiletter :-D

Gina har mange utrolige talenter. Ville ikke undre mig spor, hvis hun kunne gøre det :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kender jeg frk Faith bare en lille smule, så tvivler jeg på hun kan lokkes med de ret hæslige sko. De grimme farver skæmmer de ellers pæne stiletter.

Og så bliver de vel ikke terræn gående af bemalingen? En bil bliver vel heller ikke en racerbil af at få malet racer striber på? 

Nææææh Franco, du skulle nok heller bruge din energi, på at få overtalt dsb til at forlænge s-togs nettet, derud på bøhlandet hvor du har valgt at bo :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hahahahahahahha, what the f#ck?!?? :lol: 

Francois, du får point for forsøget, MEN... ægte? Nej, du er tydeligvis blevet snydt, så vandet driver. Bing, som muligvis/muligvis ikke sidder ned og pisser, var aldrig faldet for et par CL med sort sål. :D 

Og med fare for at lyde utaknemmelig, så ville det være übercool, hvis det var et par Dronningborg i stedet for John Deere. 

 

Klippetikloppeti,

/Gina.

Redigeret af Gina Faith

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gina Faith skrev, den 17/5/2016 at 10:08:

Hahahahahahahha, what the f#ck?!?? :lol: 

Francois, du får point for forsøget, MEN... ægte? Nej, du er tydeligvis blevet snydt, så vandet driver. Bing, som muligvis/muligvis ikke sidder ned og pisser, var aldrig faldet for et par CL med sort sål. :D 

Og med fare for at lyde utaknemmelig, så ville det være übercool, hvis det var et par Dronningborg i stedet for John Deere. 

 

Klippetikloppeti,

/Gina.

Alle mænd, der vil deres koner det bedste, ved da at sålerne ALTID er røde :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...