Hop til indhold
Bear

Vores Danmark Kampagne

Recommended Posts

Synes der er et meget arabisk præg over det billede, faktisk overvejende mellemøstlig udseende personer på billedet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er så vidt jeg ved meningen. Det er en protestplakat imod en tilsvarende "hvid" plakat fra (vidst nok) Danskernes parti. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det er en fin plakat og kampagne.

Jeg hilser et mangfoldigt og multikulturelt Danmark velkommen. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Men hvor er de handicappede? 

Redigeret af Tristan

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Beelzeb8b

-antallet stiger som regel efter fætter / kusine festerne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Beelzeb8b skrev, for 22 minutter siden:

-antallet stiger som regel efter fætter / kusine festerne.

Og hvorfor er der flere perler end etniske danskere? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den plakat er sku lidt for multikulturel for min smag. Læser den som om vi danskere er en minoritet ude til venstre (ved at blive skubbet helt ud af billedet) mens de ny dansker fra mellemøsten og andre exotiske steder, passer på det Danmark de allerede ser som deres.

Kald mig bare hvad I vil, men for mig er denne kampagne usmagelig. FØJ.

Redigeret af mester4u
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Pointen er ikke antallet af den ene eller den anden etnicitet, men at vi alle er en del af det Danmark som vi passer på i fællesskab. 

Her er en til i samme dur,

10502302_10156826094035123_3284755406269

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og DF's version:

scaletowidth?wait=true

Del dette indlæg

Link til indlæg

Godt der kom en baby med i stedet for en hund !!

Jeg kan bedre lide den plakat med babyen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bear, jeg troede, det var en joke fra din side, men nå, det kan vel ikke betale sig at blive skuffet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 15 timer siden:

Bear, jeg troede, det var en joke fra din side, men nå, det kan vel ikke betale sig at blive skuffet.

DF's kampagne er desværre ikke en joke men den skinbarlige virkelighed. Så jeg er ked af at skuffe dig.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bear skrev, for 8 timer siden:

DF's kampagne er desværre ikke en joke men den skinbarlige virkelighed. Så jeg er ked af at skuffe dig.

Og hvad er der galt med DF's plakat? At der ikke er nogen kalifat forlangende ørkenrotter med på billedet?

Sig mig, går du ind for etniske kvoter, når der laves plakater, eller hvad er dit ærinde?

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 3 timer siden:

At der ikke er nogen kalifat forlangende ørkenrotter med på billedet?

Hvad pokker mener du med det? Hentyder du til Montgomery og hans ørkenrotter? Eller til det lille, og meget sociale dyr af samme navn, som ses på billedet

image.jpeg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 6 timer siden:

Og hvad er der galt med DF's plakat? At der ikke er nogen kalifat forlangende ørkenrotter med på billedet?

Sig mig, går du ind for etniske kvoter, når der laves plakater, eller hvad er dit ærinde?

Med den slags racistiske udtalelser som du lige er kommet med, så undrer det mig ikke at du ikke kan se at DF's kampagne endnu engang er en "dem og os" kampagne, beregnet til at tage patent på "vores Danmark" som tilhørende DF vælger segmentet. De har gjort sig MEGET umage med at repræsentere alle aldre og køn i deres kampagne, det eneste de ikke har gjort er at repræsentere den etniske sammensætning af "vores Danmark".

Her er en kommentar på Søren Espersens reaktion fra Morten Wichmann (Stand-upper) Han rammer nok meget godt årsagen til den etnisk rensede kampagne,

>>Hey allesammen! Lad os lige lade være med at blive distraheret af at en fra dansk folkeparti sagde 'neger'. Ikke at det ikke er en fin diskussion at tage, MEN: Ordet 'Neger' var det MINDST vanvittige Søren Espersen sagde i den udtalelse.

Lad os starte med at han siger at han er farveblind, så, om folkene på DF's plakater, siger han at han: "aner ikke hvad farve de har" - AAAAAAARH, mon ikke du har en svag anelse Søren! Hvis du lige tænker dig om i et nanosekund, så tror jeg godt du kan regne ud at hudfarveudvalget på jeres plakater er blegere end årets oscar-nominerede og PGA-touren tilsammen. Det bruneste på det billede var Golden Retrieveren! (og rigtig flot photoshop arbejde i øvrigt) - Og hvis du er i tvivl om hvorvidt der var brune mennesker på jeres valgplakater så kunne du jo bare spørge dig selv: "Lyder det som noget vi kunne finde på" - Nej vel?

Derefter siger Søren: "Vi kunne da sagtens have smidt en neger på den plakat... og hvad så?" - Ja og hvad så Søren? Jeg gætter på at hele 'os mod dem' undertonerne i plakaten var forsvundet og så havde alle været gladere. Bortset fra de mest hardcore racistiske af jeres vælgerskare selvfølgelig... Men de er jo også først tilfredse når Holger Danske har rejst sig fra Kronborg for at tvinge frikadelle-fars ned i en halsen på en flygtningefamilie, så måske er de ikke værd at lefle for. Så værsgo at smid en sort person på jeres næste plakat Søren. Det ville være skønt! (photoshop tæller ikke)

Til sidst skal man lige huske at Søren Espersen er manden der engang udtalte at man kun bør give dansk statsborgerskab til folk med dansk blod i årerne. Og med engang mener jeg 2011... Ikke 1941 som man kunne tro. Det er altså straight up racisme uanset hvordan du vender og drejer det.

Og helt ærligt: Når du først stjæler din 'kun rent blod'-politik fra skurkene i Harry Potter, er det så virkelig vigtigt om du er pæn i sproget efterfølgende? Søren Espersen kan ikke lide brune mennesker... Sådan er det, uanset hvad han kalder dem. Vi skal ikke blive rasende over ordet, men over politiken... over fjendtligheden...<<

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, den 19/5/2016 at 08:31:

Kim går som sædvanligt et par spadestik dybere end hele den forsamlede og forargede venstrefløj. :)

http://www.uriasposten.net/archives/73592#comments

Seriøst???? Urinposten har været omkring en Facebook profil der lyder det samme navn som taxi chaufføren (Men er det overhovedet ham?), og baserer så et karaktermord på vild overfortolkning af nogle billeder som er fundet på siden.

Jeg havde faktisk regnet med at du var mere seriøs.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bear skrev, 1 time siden:

Seriøst???? Urinposten har været omkring en Facebook profil der lyder det samme navn som taxi chaufføren (Men er det overhovedet ham?), og baserer så et karaktermord på vild overfortolkning af nogle billeder som er fundet på siden.

Jeg havde faktisk regnet med at du var mere seriøs.

Urinpostkommentatorerne har lige glemt at DF stjæler med arme og ben: Natachas "giv min Danmark tilbage" der er helt modsatrettet DFs holdning og Bjarne Jes Hansens "der er så meget man skal passe på" som misbruges i den ny kampagne. Den slags fakta interesserer åbenbart ikke de højreekstremistiske.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Her er så Stampistens bidrag. :D 

190516.jpg

• Synes godt om 5

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, den 21. maj 2016 at 17:40:

190516.jpg

Flot Julius.... Sorry Onslow.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, den 21/5/2016 at 17:40:

Jeg havde ellers tænkt mig ikke at poste den her, men når nu Onslow har fået os ned på det niveau, hører den pludselig hjemme i tråden. :(

13245320_10154147912261382_7554498696098

Og spar mig for piveri omkring "nazi-kortet", hvis man kan placere Zenia Stampe som tilhænger af islamister, terrorister og kriminelle indvandrere, så er overstående helt i tråd med den stil.

Redigeret af Bear

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opret en bruger eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at kunne skrive en kommentar

Blev gratis medlem

Opret en bruger på Eroguide.dk. Det er helt gratis!

Opret en ny bruger

Log ind

Har du allerede en bruger? Log ind her.

Log ind nu