Ravnen 45 Skrevet 16. Maj, 2016 https://sugardaters.dk/show?alias=louise... Havde aftalt møde ved S-tog station. Blev derefter kastet rundt fra sted til sted. "Nu står jeg her, nu står jeg her". Alt sammen beskeder over SD's beskeder. Hun havde vist aldrig været der. Utroligt, at jeg ikke bliver klogere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ravnen 45 Skrevet 16. Maj, 2016 Og selvfølgelig er jeg blokeret nu..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klumb 196 Skrevet 16. Maj, 2016 Har prøvet det samme med en anden.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 16. Maj, 2016 Ravnen skrev, for 50 minutter siden: Og selvfølgelig er jeg blokeret nu..... Yeps, for profilen er der stadig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter Jensen 4 Skrevet 16. Maj, 2016 Hej Brødre det er samme med Debbiemusen peter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
RasmusCPH 18 Skrevet 28. Maj, 2016 Har faktisk 2 gange mødtes med Louise....det skulle desværre foregå i min Bil.....hun er en ret står dame, men meget liderlig, hvilket nok var det der gjorde jeg gentog successen.....hun sprøjtede en hel del, så jeg måtte rengøre sæder bagefter (-: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ravnen 45 Skrevet 30. Maj, 2016 Det var da ærgerligt at hun så ikke dukkede op. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Afklaretmand 192 Skrevet 30. Maj, 2016 RasmusCPH skrev, den 28. maj 2016 at 08:38: Har faktisk 2 gange mødtes med Louise....det skulle desværre foregå i min Bil.....hun er en ret står dame, men meget liderlig, hvilket nok var det der gjorde jeg gentog successen.....hun sprøjtede en hel del, så jeg måtte rengøre sæder bagefter (-: Hun opgiver 59kg og 172 cm .. Stor dame... kan ske i længden... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mikkelxxxkbh 28 Skrevet 6. August, 2016 Jeg har også forsøgt med Debbimusen - uden held :-/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg