Hop til indhold
Onslow

AFA afslører sig selv igen igen

Recommended Posts

http://www.uriasposten.net/archives/73504#comments

Kan nogen forklare mig, hvad der foregår i hovederne hos den slags mennesker?

Man intimiderer folk, der støtter op om erhvervsdrivende, der bliver groft chikaneret og truet med sharia.

Hvor må I andre venstrefjolsere dog være stolte over denne "blomsten af Danmarks ungdom"!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har skrevet det før, men gør det gerne igen: Pas på med at tillægge skriverier fra Uriasposten og Den korte Avis nogen som helst sandhedsværdi.

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
warmgun skrev, for 3 minutter siden:

Jeg har skrevet det før, men gør det gerne igen: Pas på med at tillægge skriverier fra Uriasposten og Den korte Avis nogen som helst sandhedsværdi.

Det ville klæde dig éntydigt at tage afstand fra voldsbøllernes hærgen i stedet for gennem afsporing at bortforklare!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 4 minutter siden:

Det ville klæde dig éntydigt at tage afstand fra voldsbøllernes hærgen i stedet for gennem afsporing at bortforklare!

Det er ikke en sag jeg har set eller hørt om nogen steder fra, så indtil jeg ser den bragt i et lødigt medie, vil jeg tillade mig at tvivle på eksistensen af den.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
warmgun skrev, for 5 minutter siden:

Det er ikke en sag jeg har set eller hørt om nogen steder fra, så indtil jeg ser den bragt i et lødigt medie, vil jeg tillade mig at tvivle på eksistensen af den.

Nej, i dit verdensbillede er ting ikke eksisterende, hvis de er for kontroversielle til, at, hvad du kalder lødige medier (Lügenpresse), ønsker at omtale det.

Tro Fanden, at du er så ensporet!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 5 minutter siden:

Nej, i dit verdensbillede er ting ikke eksisterende, hvis de er for kontroversielle til, at, hvad du kalder lødige medier (Lügenpresse), ønsker at omtale det.

Tro Fanden, at du er så ensporet!

Kære. Onslow

Hvad ensporethed angår, slår du vist de fleste med flere længder, men vil du ikke godt henvise til et - bare et eneste - lødigt medie, der har bragt den historie?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
warmgun skrev, for 3 minutter siden:

Kære. Onslow

Hvad ensporethed angår, slår du vist de fleste med flere længder, men vil du ikke godt henvise til et - bare et eneste - lødigt medie, der har bragt den historie?

Igen, at et medie skriver det, du gerne vil læse, gør det ikke lødigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 2 timer siden:

Man intimiderer folk, der støtter op om erhvervsdrivende, der bliver groft chikaneret og truet med sharia.

Hvor må I andre venstrefjolsere dog være stolte over denne "blomsten af Danmarks ungdom"!

Med dine egne ord: Nu er de jo ikke dømt for noget af det de bliver anklaget for, såeee.

i øvrigt synes jeg det beskrevne forløb er dybt udemokratisk. Men det er jo heller ikke de regler, de ønsker at følge.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, 1 time siden:

Igen, at et medie skriver det, du gerne vil læse, gør det ikke lødigt.

Det må også godt være et andet medie end mine foretrukne, Jyllandspesten, Travbladet, Jydske-Vestkysten, Børsen, MX, Berlingske, BT - der er muligheder nok, men din vilje til enten at finde historien eller indrømme, at det er en løgn Urinposten bringer er der ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
warmgun skrev, for 6 minutter siden:

Det må også godt være et andet medie end mine foretrukne, Jyllandspesten, Travbladet, Jydske-Vestkysten, Børsen, MX, Berlingske, BT - der er muligheder nok, men din vilje til enten at finde historien eller indrømme, at det er en løgn Urinposten bringer er der ikke.

For at sætte dit første forslag i relief, vil jeg nævne, at da der for et par år siden blev afholdt prøvevalg på Jyllands Pesten, kunne Enfoldighedslisten danne regering med støtte fra de Rødigale.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, den 16/5/2016 at 09:54:

En typisk artikel fra Urinposen, som beskriver nogle ungfacister ærgrelser over ikke at kunne provokere Bodega gæsterne til lidt racistisk vold.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Midtj skrev, for 1 minut siden:

En typisk artikel fra Urinposen, som beskriver nogle ungfacister ærgrelser over ikke at kunne provokere Bodega gæsterne til lidt racistisk vold.

Helt ærligt, det tror jeg ikke, at du selv tror på!

Det kan du kun have skrevet for at skabe ballade, hvad går der af dig?

Du plejer ellers at bevæge dig på et sobert niveau, kom tilbage dertil!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 1 time siden:

Helt ærligt, det tror jeg ikke, at du selv tror på!

Det kan du kun have skrevet for at skabe ballade, hvad går der af dig?

Du plejer ellers at bevæge dig på et sobert niveau, kom tilbage dertil!

Jeg ønsker absolut ikke at skabe ballade.(Jeg hører jo til på den anden fløj) Men hele sprogbrugen i dit foretrukne medie eller jo af provokationer, så enhver citat fra avisen vil virke som en provokation på de fleste voksne.

Hvad angår de unge menneskers alternative Forretningsmodellen, er det naturligvis en politistation, som vi bør have tillid til at politiet kan håndtere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
warmgun skrev, den 16/5/2016 at 11:20:

...vil du ikke godt henvise til et - bare et eneste - lødigt medie, der har bragt den historie?

http://www.radio24syv.dk/programmer/reporterne/13571459/17:08/reporterne-17-05-2016-1/

http://ekstrabladet.dk/112/unge-borgerlige-chikaneret-under-stoettetur-til-plagede-noerrebrovaertshuse/6085997

Disse links ér inkluderet i den blogpost Onslow henviser til.

KF.

Redigeret af KF

Del dette indlæg

Link til indlæg
KF skrev, for 6 timer siden:

Aha, Kim Møller læser åbenbart også herinde og har opdateret artiklen. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, den 19/5/2016 at 08:32:

Aha, Kim Møller læser åbenbart også herinde og har opdateret artiklen. :) 

Enhver mand kan få lyst til lidt fjappe.. En klog mand tjekker lige anmeldelser på EG, inden han kører ud i det uvisse ;)

KF. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opret en bruger eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at kunne skrive en kommentar

Blev gratis medlem

Opret en bruger på Eroguide.dk. Det er helt gratis!

Opret en ny bruger

Log ind

Har du allerede en bruger? Log ind her.

Log ind nu