Hop til indhold

Recommended Posts

Hei,

Ville bare fortelle om en liten raritet. Jeg deltog for snart 1 år siden på pussygalores pussyparty nummer 70. 

Skal ikke her anmelde det nå ett år gamle party, men kort si at det var stort sett godt gjennomført og hyggelige vertinner både i soverummet og ellers. Det fristet ihvertfall til igjentagelse, så jeg har siden juni i fjor , sjekket deres hjemmeside for det neste party med jevne mellom rom. Her om dagen sjekket jeg igjen, og det var fremdeles volume70 som var annonsert med dato 17 juni.

Bare 17 juni ! Det var jo snart tenkte jeg (vel vitende om at det var 17 juni 2015) Jaja, jeg får vel melde meg på , og som sagt så gjort, jeg ringte straks :) Talede med en hyggelig kvinde pr telefon og sade jeg ville melde meg på deres pussy party 17 juni. Hun måtte sjekke deres sider og leste selv informationen på siden. Der stod det at man bare skulle komme forbi og betale for plads. Jeg sa jeg bor i Norge og kan ikke komme forbi, ville gerne ha deres konto nummer med IBAN for overføring av penge. Hun forstod og sa jeg måtte ringe igjen i juni også tog hun mitt nummer og skulle meddele dette til klinikken videre :)........mission accomplished tenkte jeg hehe.

Ja nå lurer i sikkert på hvorfor jeg ikke bare fortalte at det var lenge siden sist og kanskje man skulle fjerne den annonsering med en ny, eller spurte: "skal dere ikke ha en ny snart" f.eks

Jeg synes nå denne måte var litt morsommere, for det var i går , og i dag har de satt opp annonsering for volume 71.......

Vel bekomme :) Jeg gleder meg til mer detaljert annonsering , så jeg igjen kan ringe inn min interesse og melde meg på deres meget hyggelige pussy party

Vi ses

laksen

Redigeret af Laksen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...