Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/159126

 

Her følger mit indlæg, som for nogle kan virke positivt og for andre ikke. Det var ikke nogen hverken speciel eller speciel positiv oplevelse, men blev på INGEN måde snydt. 

 
Jeg aftalte med kort varsel, om et besøg hos Siljenips og kom hurtigt ind. Jeg havde i længere tid gået med en drøm om at få lov til gå ombord hos en Milf og da danske ældre kvinder generelt er tilbageholdende med unge fyre, så måtte jeg gå andre veje. 
 
Hun tog pænt imod og viste lokalet hvorefter vi aftalte ydelserne og prisen. Det hele foregik meget stille og roligt. 
 
Hendes billeder må være af noget ældre dato eller retoucherede, for hun var en del ældre end jeg havde forestillet mig. Ikke i 40'erne nærmere 50'erne udseendemæssigt og næsten ingen bryster men ellers utrolig flot. 
 
Hun bad mig lægge mig i sengen og vente på hende. Dette føltes som en evighed når man ikke helt kender stedet. Hun kommer tilbage, og som så mange andre har fortalt, vil hun styre hele "slagets" gang. 
 
Hun vil først opføre et totalt weird show, da hun måske fejlagtigt efter min mening mener at det skulle være sensuelt. Showet er et miks af olie, let dirty talk og pirring hvilket resulterede i en halvslap "jawertus", som det var lidt svær at få gang i igen. 
 
Resten er af akten gik nu som sådan noget går.
 
Komme nok ikke igen - me stedet tiltaler da meget, hvor man ganske uforstyrret kan komme og gå.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu hører jeg til dem der har haft en rigtig god oplevelse m den gode Silje. Syns ikke hun virker veird på nogen måde, men naturlig og sådan lidt meget milflækker. Det kan jo så være at det er fordi jeg er veird...... Men Slje, hun gir den hele armen og så synes jeg hun er (ja det lyder måske lidt underligt at sige, men) et sødt væsen.

Men vi skal jo ikke alle være enige

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej med jer.

Var også hos Silje for snart et par år siden. Tror det var lige da hun var startet i Svendborg. Hun leverer varen, ingen tvivl om det, hun er sød og omgængelig og har ikke hastværk. Men men men billederne er som jeg husker det LANGT fra det der møder en. Figuren er ca det samme, men hun ser en del ældre ud i virkeligheden end på billederne, hvilket jeg synes er synd. Nogle vil nok føle sig snydt når de kommer og ser hende og måske går de så igen og går glip af en god oplevelse. Kan huske hun måske for et års tid siden havde en annonce på annoncelight hvor hun efterlyste en fotograf til at tage nogle billeder af hende. Det burde hun måske få gjort så man får hvad man ser.

God weekend til alle jer. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 7 timer siden:

Hej med jer.

Var også hos Silje for snart et par år siden. Tror det var lige da hun var startet i Svendborg. Hun leverer varen, ingen tvivl om det, hun er sød og omgængelig og har ikke hastværk. Men men men billederne er som jeg husker det LANGT fra det der møder en. Figuren er ca det samme, men hun ser en del ældre ud i virkeligheden end på billederne, hvilket jeg synes er synd. Nogle vil nok føle sig snydt når de kommer og ser hende og måske går de så igen og går glip af en god oplevelse. Kan huske hun måske for et års tid siden havde en annonce på annoncelight hvor hun efterlyste en fotograf til at tage nogle billeder af hende. Det burde hun måske få gjort så man får hvad man ser.

God weekend til alle jer. :-)

200% enig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

Jeg har også været hos Siljenips nogen gange. Hun er bare så dejligt og rart et menneske. Havde min situation været anderledes havde jeg nok besøgt hende hver gang hun var i Svendborg. Var der en nytårs aften hvor vi bare snakkede, hyggede og jeg masserede hende. Selvfølgelig havde vi også sex og det var bare toppen. Om hun er i fyrrene eller i halvtredserne skal jeg ikke gøre mig klog på. Men mener da hun havde bryster der passer fint til hendes krop. Men som i andre synes jeg også hun burde få gjort noget ved billederne.

Besøg hende, det vil I ikke fortryde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...