Hop til indhold
reknas

Dora, Flensborg

Recommended Posts

http://engelsburg-fl.de/

Har nu 3 gange besøgt Dora, og må sige at Dora i den grad leverer varen.

Tungekys i massevis, fransk natur så englene synger, jeg synger endnu, og en krop der er helt perfekt..(silikonebryster, men de er dejlige at røre ved alligevel)

Knalder i alle de stillinger man ønsker, er indlevende. sød og charmerende og hamrende fræk.

Har tit haft gode oplevelser ved pigerne i Engelsburg, men Dora er en klar nr.1

Dora kommer fra Italien og taler derudover både engelsk og tysk.

80 euro for 30 min. og 150 for 1 time. Hver en kr. er godt givet ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
reknas skrev, den ‎15‎-‎05‎-‎2016 at 22:19:

http://engelsburg-fl.de/

Har nu 3 gange besøgt Dora, og må sige at Dora i den grad leverer varen.

Tungekys i massevis, fransk natur så englene synger, jeg synger endnu, og en krop der er helt perfekt..(silikonebryster, men de er dejlige at røre ved alligevel)

Knalder i alle de stillinger man ønsker, er indlevende. sød og charmerende og hamrende fræk.

Har tit haft gode oplevelser ved pigerne i Engelsburg, men Dora er en klar nr.1

Dora kommer fra Italien og taler derudover både engelsk og tysk.

80 euro for 30 min. og 150 for 1 time. Hver en kr. er godt givet ud.

Er det samme Dora som var på  P - Club FKK i Flensburg for ca. 4 år siden. Hvis det er hende, og sådan lyder det på beskrivelsen, hvor er hun så nu ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
powerpoint skrev, for 8 timer siden:

Er det samme Dora som var på  P - Club FKK i Flensburg for ca. 4 år siden. Hvis det er hende, og sådan lyder det på beskrivelsen, hvor er hun så nu ?

Der er billeder af hende på den side, som står øverst i det indlæg du citerede, klik på Aktuelle Mädchen.

Hun er her i denne uge:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nøiii!  "Den quinde gør mig helt udefinerbar".

Efter at have læst anmeldelserne måtte jeg også prøve skatten, jeg kan fuldt tilslutte mig de andres beretninger.

Jeg tog en time med fransk uden til 150€, hver en cent var givet godt ud. Man skal lede længe efter sådan en GFE. oplevelse. Sjældent har jeg været med sådan en kysseglad pige.

Seancen tog ca. 75 min. fra jeg kom til jeg stod på gaden igen.

Gentagelsesfaktor: Uden for kategori.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, hun er alletiders. Hun smutter søndag og kommer igen i starten af juli. Vi snakkede bl.a. om, at "Taube" er lukket, og der åbner en ny adresse. Det skyldes, at huset i Taubenstr. har fået ny ejer, som ikke vil have mænd rendende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hvorfor ik

Hejsa

Var forbi Dora 2 gange sidst hun var i Flensburg, en rigtig god og fræk pige, som lever op til det hele, var der bare sådan pigerene behandler sine kunder ville det være dejlig, prøvede også hende der var ved siden ad, men det var første og sidste gang hehe, min erfaring med pigerne er at det er godt i starten og jo flere gange man er hos dem bliver det ikke så godt i længden :-), men helt sikker at Dora skal besøges når hun er på banen igen i starten af juni :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dora er her igen i denne og næste uge, og jeg besøgte hende i mandags. Jeg kan kun give de andre ret i deres omtaler ovenfor. Hun er super sød og fræk, og ikke nok med at hendes store bløde læber er kysseglade, de er også ret gode til at give blowjob med.

Med det sagt, skal man være opmærksom på at hendes ret store silikonebryster er temmelig hårdt pumpede, og ikke specielt naturlige at se på eller røre ved. Selv om de bliver vist frem på hendes billeder, får man ikke helt det fulde indtryk før man ser dem IRL. Så hvis man ikke er til store, hårde silikonebryster, skal man muligvis finde en anden. For mig personligt trækker dette lidt ned. Men der udover har hun en fin, slank krop som hun godt kan lide at man rører ved.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...