sofus 2 64 Skrevet 15. Maj, 2016 (edited) Nogen der kender Jenny thaimassage på vardegade i København Redigeret 15. Maj, 2016 af sofus 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1455 Skrevet 15. Maj, 2016 sofus 2 skrev, for 3 timer siden: Nogen der kender Jenny thaimassage på vardegade i København http://www.jenny-thaimassage.dk/cms/index.php Jo, da. Hende er vi mange som kender. Hun er gammel veteran i faget. En velholdt thaipige, som kan lidt af hvert. Hun har en tilbuds-liste med klassisk massage, og kender hende lidt bedre, bliver tilbuds-listen måske også bedre. - Hun havde tidligere flere piger i forretningen. I længere til har jeg ikke set hende annoncere med andre end hende selv. Det er et par år siden, jeg selv har været indenfor i hulen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pyjamasparty 122 Skrevet 16. Maj, 2016 Jenny er for mig at se en attraktiv kvinde med gode former, og hænder af magi, når de danser på ens ryg. Hun er især fræk nøgen og brysterne er smukke som de står faste og runde på hende... Har aldrig gået hele vejen med hende, så jeg faktisk ikke om man kan det. Jeg var hos hende for 3/4 år siden og havde muligheden for B2B. Men gjorde ikke brug af tilbuddet. Hun har en god fortid herinde på Eroguide kan man læse sig fremtil. Fik ihvertfald gode råd og anekdoter, da jeg spurgte til hendes meritter....;) Kunne dog godt tænke mig om nogen havde dug friske oplevelser med hende... Syntes dog du skal hop ud i hendes kundskaber, når nu du spørger til hende, sofus 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1700 Skrevet 17. Maj, 2016 Man har bestemt for år tilbage kunne gå hele vejen med Jenny, ved dog ikke om hun gør det mere. Det er flere år siden jeg har besøgt hende, men jeg ser hende engang i mellem da hun bor i mit nær område. Hun er smuk, slank og med pæne silikonebryster. Hun er dog også en voksen kvinde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pyjamasparty 122 Skrevet 17. Maj, 2016 Jogge skrev, 1 time siden: Man har bestemt for år tilbage kunne gå hele vejen med Jenny, ved dog ikke om hun gør det mere. Det er flere år siden jeg har besøgt hende, men jeg ser hende engang i mellem da hun bor i mit nær område. Hun er smuk, slank og med pæne silikonebryster. Hun er dog også en voksen kvinde. .....enig, hun er en særdeles attraktiv kvinde, og smuk... Tænker på om hun stadigvæk er genstand for besøg fra folk, som tidligere beskrevet. For der er en del tid siden, at jeg har læst om dug frisk besøg. For da jeg var hos hende for som før nævnt, da var hun særdeles interessant.. Måske de yngre modeller rundt omkring har overtaget tangent stokken...;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest allo-allo Skrevet 18. Maj, 2016 Generelt er jeg ikke så meget til thai, men når der er tale om en smuk, velplejet og charmerende, flirtende kvinde som Jenny, så er jeg klar. Hvis du er beleven, flirtende og høflig, er hun tilsvarende gavmild med sig selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pyjamasparty 122 Skrevet 18. Maj, 2016 allo-allo skrev, for 12 minutter siden: Generelt er jeg ikke så meget til thai, men når der er tale om en smuk, velplejet og charmerende, flirtende kvinde som Jenny, så er jeg klar. Hvis du er beleven, flirtende og høflig, er hun tilsvarende gavmild med sig selv. Har du været der fornyeligt.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest allo-allo Skrevet 18. Maj, 2016 Det er vel et halvt års tid siden. Jenny huskede mine præferencer, og jeg fik en god time med dét, vi nu fik tiden til at gå med. Jenny var særdeles tilfreds. Det var jeg også Jeg kan ikke forestille mig, at hun har slækket på service og kvalitet. Selvbevidste, stærke kvinder ved, hvad kvalitet gør for dem selv og deres omdømme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pyjamasparty 122 Skrevet 18. Maj, 2016 allo-allo skrev, for 8 timer siden: Det er vel et halvt års tid siden. Jenny huskede mine præferencer, og jeg fik en god time med dét, vi nu fik tiden til at gå med. Jenny var særdeles tilfreds. Det var jeg også Jeg kan ikke forestille mig, at hun har slækket på service og kvalitet. Selvbevidste, stærke kvinder ved, hvad kvalitet gør for dem selv og deres omdømme. ....Lyder pragtfuld med det høje serviceniveau... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 91tr Skrevet 28. Maj, 2016 Jenny er god. Hun kan sit kram. Når jeg er til at afslutte med en god facesitting så er vardevej mit go-to-place. Sidst jeg var der havde hun hår på!!!!! - Nogle der ved om det var en undtagelse, eller ny mode? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1455 Skrevet 29. Maj, 2016 Jeg husker hende også med hår. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest allo-allo Skrevet 1. Juni, 2016 Tråden om Jenny vakte gamle erindringer til live, og da jeg alligevel fik lidt tid i overskud på en tur til Nordhavnen, smuttede jeg forbi Jenny. Det var den dejlige kvinde selv, der åbnede døren og med et smil spurgte "om jeg var blevet liderlig i varmen". Så var tonen ligesom slået an og forventningsafstemningen godt i gang. Valgte en halv time med lidt massage og et håndjob. Jenny foreslog selv, at hun da ligeså godt kunne smide kludene - og så var det 800 dask alt inklusive. Og god tid, samt danskvand til at slukke tørsten med. Jeg ved ikke, hvor gammel jenny er, men vil skyde hende til primo 40erne. Det er sådan set også ligegyldigt. Hun har en guddommelig krop, smukke bryster (ja, de har vist fået lidt hjælp med på vejen, men de sidder lige i skabet) og dejlige, responsive brystvorter. Store og yderst følsomme på den fede måde. Jeg fik al den opmærksomhed, jeg ønskede, og kan kun anbefale hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1455 Skrevet 1. Juni, 2016 Alt ved det gamle - dejligt at høre. Må snart give hende et æres-besøg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pyjamasparty 122 Skrevet 2. Juni, 2016 Var forbi i mandags og mødte en noget tvær uden helt at virke muggen, Jenny... Har været der før, hvor det var godkendt, men denne gang virkede det hele kedeligt og noget stillestående.... Fik en gang oliemassage og en håndmad til 600,00, som var godt... Selvom jeg har været der før et par gange, hvor hun var nøgen under massagen, og ens syn blev drillet af en moden flot kvinde med en barm selv en yngre model måtte bøje sig for, så har følsen hos Jenny været; aaaa det er ikke helt i top, og de muntre drømme og begivenheder, som andre har fortalt om og prøvet på deres krop med Jenny, har ligget langt ude i horisonten...måske er gevinsten bare udeblevet, som den jo gør ved Eurolotto for det meste.... Hun er en sød og spændende kvinde, så find jernhesten eller den hjulede frem, og besøg Vardegade.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg