Hop til indhold
Fisseslikkeren

Cinthia - Svendborg

Recommended Posts

Det blev til en rigtig øvoplevelse med Cinthia, fordi vi kom aldrig i gang. Tilfældet gjorde at jeg var i smukke Svendborg i dag, og liderligheden var kommet over mig, så jeg kontaktede Cinthia og spurgte i telefonen, om hun tog mod euro i stedet for kr., da jeg ikke lige havde nok kr. ved hånden. Ja, det var i orden. Hun sagde, at hun skulle have 2000 kr. for en time. Det er nok lidt i overkanten, men ok - jeg var jo liderlig. Jeg skraber 300 euro sammen med tanken om at give hende 280, og hvis det var godt, kunne hun få 20 ekstra i bonus. 

Jeg kommer frem til adressen, og bliver pænt budt ind, hvor jeg får et menukort stukket i hånden. 1800 kr. er prisen for en times cocktail med superfransk. Fint det vil jeg gerne have. Jeg stikker hende 260 euro, som jeg med mine regnekundskaber får til godt 1900 kr. Jeg forsikrer hende om, at jeg ikke vil snyde hende, og det faktisk er lidt mere end de 1800 kr., der står på menukortet. Hun vil så ringe til en dansk ven, der kan hjælpe hende med at regne ud, hvor meget jeg vil betale hende. Hun kommer tilbage og siger, at de 260 euro kun svarer til 1500 kr., men hun kan så gå ned på tiden.

Det gider jeg ikke, så jeg tager pengene tilbage og siger til hende, at hendes ven desværre ikke kan regne. Hun fortæller mig, at hendes ven ikke er dum, og at jeg ikke skal snyde hende ved at betale 1500 kr. for en time. Desuden insisterede hun pludselig på, at prisen skulle være 2000 kr. for en time - her blev jeg lidt rundtosset og irriteret.

Takket være at jeg er en smule principfast og ikke havde danske kroner ved hånden, og Cinthias ven forhåbentlig ikke er revisor, bankassistent eller matematiklærer, så endte det i ingenting, og jeg gik sur og forurettet, og Cinthia virkede også lidt småsur - hun har jo tænkt, at jeg ville tage røven på hende. Jeg kan så lære, at man altid bør have danske penge ved hånden. 

Cinthia ser iøvrigt pæn ud - hun er afrikaner og bor i Spanien, så mon ikke man kan tale spansk med hende udover engelsk, som hun gav indtryk af at tale og forstå helt hæderligt, da jeg var der. Hun får i hvert fald et par plusser på udseende og sprogkundskaber og sådan set også temperament, da hun ikke finder sig i pis. Dog var det ikke pis fra min side. 

Sexoplevelser med Cinthia må andre skrive om. 

Redigeret af Fisseslikkeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

https://annoncelight.dk/profile/Sydfyn

Historien har siden mit 1. besøg hos Cinthia taget en positiv drejning. Efter at have skrevet mit indlæg, så jeg, at der var kommet en sms. Det var fra Cinthia, der beklagede, at hun havde taget fejl. Hun havde i mellemtiden fået styr på tallene, og at jeg altså ikke var en slem fusker. Bang - så var jeg på igen, og det var jeg glad for. Hurtigt ind under bruseren og ind og i gang med løjerne. Hun har fine store berøringsvenlig bryster med de flotteste dejlige brystovorter, som blev nusset og slikket godt. Cinthia er god til oralsex - næsten lidt for god. Hun har en dejlig stram fisse, og hun var superlækker at slikke. Det kunne hun godt lide, så hun fik lige lidt finger samtidig. Jeg var helt oppe at ringe. Det var Cinthia vist også. Hun smed sig om på ryggen, onanerede på klitten, så jeg blev helt nervøs på hendes vegne, mens jeg fingerkneppede hende. Hendes anden hånd spillede løs på min pik. Og det var simpelthen for fræk for mig, så jeg gav mig hen til en supereksplosion. Hun fik en pæn klat i ansigtet, hvilket hun tog pænt. Derefter ud i bad og op på hesten igen. Jeg ville vildt gerne kneppe hende, og hun gjorde sit for at få min pik i topform igen, men ak - hun havde simpelthen tømt den for al saft og kraft. Gentagelsesfaktor - 100 procent. Jeg nupper nok lige en tur med hende igen i morgen inden jeg skal hjem, men så starter jeg med samleje, da jeg vildt gerne vil op i hende.

I øvrigt er hun supersød at snakke med, og sexdelen var action på den fede måde. Jeg må sige, at jeg er tosset med hendes bryster. Hun er i Svendborg hele ugen, så snyd ikke dig selv! Hutelihu:-D

Redigeret af Fisseslikkeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Badboyfyn skrev, for 5 timer siden:

Er det hende på billederne ? For hun ser lidt for lækker ud :) 

Det er lidt svært at svare på, når ansigtet er sløret. Det er vellignende billeder, og måske er der lige 1-2 kg. ekstra på maven, men det er på ingen måde slemt. Hårfarven er en anden. Brysterne ligner i hvert fald meget godt. Det er store bryster i forhold til hendes størrelse.

Men jeg fik altså lige omgang nr. 2 her til morgen. 30 minutter med drøn på. Slik, knep, slik, knep, hånd. Jeg havde lidt svært ved at holde rejsningen under samleje, og hun føltes som så mange andre gør. Dog skal det siges, at hun tager imod pik og giver den max hammer. Det afsluttende håndarbejde var så godt, at jeg selv nu 30 minutter efter har en sjov følelse i arme og ben. Det er måske den bedste udløsning jeg nogensinde har fået. Haha - jeg holdt igen, og igen og igen, og brølede som en løve, da jeg sprøjtede. Gentagelsesfaktoren er nu på 110%, men jeg skal lige bruge nogle dage på at samle kræfter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var da godt i fandt ud af de Euro, for det endte da med en rigtig fin og fræk anmeldelse :)

Man må jo nok et smut forbi selv, tak for tippet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde en aftale med hende i dag kl. 09.00. Ydelse og pris var præcist aftalt. Jeg sendte hende en SMS 30 min før om at jeg var på vej- og om hun var klar som aftalt. Retur kom SMS. "no". Jeg var jo lige lidt undrende, havde kørt temmelig langt kun for dette. Så sendte en SMS retur. Ingen svar. Og endnu en, hvor jeg spurgte til om det var hende selv der besvarede SMS´er. Det kunne jo være en anden, som ikke vidste noget om hendes bookinger. Tilbage kom så, om ikke andet, et svar. Hun kunne alligevel ikke holde aftalen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øv, det er sgu da træls... Har planer om et besøg hos hende i aften hvis jeg kan nå det og ikke er for smadret efter dagens arbejde. Skal nok melde tilbage hvis det bliver til noget. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 5 timer siden:

Øv, det er sgu da træls... Har planer om et besøg hos hende i aften hvis jeg kan nå det og ikke er for smadret efter dagens arbejde. Skal nok melde tilbage hvis det bliver til noget. :-)

Tror det er hendes sidste aften i denne omgang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...