Hop til indhold
jp

Vi Mangler en Dislike knap !!!

Recommended Posts

Først tak for en skøn side !! har mange dejlige stunder med den TAK

Forslag !

Jeg sidder og læser et indlæg som jeg ikke kan lide !!! ned vudering af GP fek.

Her kunne jeg ønske mig en DISLIKE knap til det like system vi har i dag !!!

Og hvis mulig stod på vores logo i trådene, vi vil nu vide om manden har bolden eller den triller.

Jeg ved godt at der er ytringsfrihed og så kunne vi jo se læsernes umiddelbare Like

En af dem jeg læser meget har 2-300 indlæg og alle elsker ham, men en som er en satan, har 5000 indlæg ?

Og får hård kritik . Rank osv

Bare et forslag !

Hilsen JP 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes ikke om forslaget om en knap til at ned stemme. 

Hvis du er uenig i et indlæg kan du jo svare på det pågældende indlæg og argumentere for din sag. Altså yde en lidt større indsats end bare trykke på en knap. Det er vel det mindste man kan forlange. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jp, jeg disliker lige dit indlæg. Hvorfor al den negativitet? Hvis ham med 5000 indlæg får hård kritik, hvad skal det gøre godt for at dislike? Du kan tage til genmæle, eller du kan lade være med at læse det ubehagelige, men hvorfor skal man stemple andre og nedgøre dem. Det er jo det, man gør med dislike.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Dane !! du har ret !! men hvis de kom frem i vores logo i stedet for Rank så kunne man spotte en like el ej skribent

Jeg kan ikke huske alle skribenter fra hinanden, men ved da der er nogle stykke hvor jeg bliver gal af at læse ham.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jp skrev, for 5 minutter siden:

 

Jeg kan ikke huske alle skribenter fra hinanden, men ved da der er nogle stykke hvor jeg bliver gal af at læse ham.

Hvis det er så slemt for dig, findes der så ikke en "ignore" knap, du kan bruge? Det ville vel være en bedre løsning?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg trækker min dislike af dig-kommentar tilbage jp. Det er fint, at du liker svarene her og er lidt bevægelig og forstående for modindlæg. Jeg har selv rykket mig nogle gange pga. fornuftige indlæg fra medskribenter her på eroguide. Sammen skaber vi en god debatkultur.

Redigeret af Fisseslikkeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke slemt for mig, jeg har da også vist at jeg kan kritiserer et indlæg som er for meget til mig..

Men Facebook er på vej med sådanne en knap så hvorfor ikke !!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
jp skrev, for 12 timer siden:

Det er ikke slemt for mig, jeg har da også vist at jeg kan kritiserer et indlæg som er for meget til mig..

Men Facebook er på vej med sådanne en knap så hvorfor ikke !!!!

Nu tillader jeg mig lige at være lidt firkantet og lave en skæv sammenligning. De dødsstraf i USA, så hvorfor ikke! De har sharia i Saudi Arabien, så hvorfor ikke. Vi behøver jo ikke at begå en fejl her, fordi de laver den samme fejl på facebook.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
jp skrev, den 15. maj 2016 at 19:35:

Tak Dane !! du har ret !! men hvis de kom frem i vores logo i stedet for Rank så kunne man spotte en like el ej skribent

Jeg kan ikke huske alle skribenter fra hinanden, men ved da der er nogle stykke hvor jeg bliver gal af at læse ham.

Nogle poster jo underholdende indlæg eller lækre billeder og vælter rundt i likes

andre poster indlæg med lidt kant på og vil dermed risikere mange dislike

Synes det er skidt hvis man poster billeder af en lille hundehvalp man bliver en god debattør/ bruger

og omvendt tør stå ved sin ærlige mening og blive dømt som dårlig debattør/ bruger hvis der er 10 andre brugere som ikke har samme mening

nej så er det vist bedre at ofre lidt tid på argumentere. Og hvis det skyldes personen ikke kan omtale andre personer ordentlig så anmeld det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt overordnet, så tror jeg hurtigt vi kan komme ud i et voldsomt misbrug af sådan en funktion, for der findes jo også brugere på EG som bare elsker at genere andre, og det bliver med sådan en funktion pludseligt meget lettere.

Når jeg sidder og læser indlæg, så tegner der sig lynhurtigt et mønster af, at hvis en bruger bliver kritiseret, så er der lynhurtigt en flok "rygklappere" der støtter op, og det mener jeg ikke skal gøres lettere.

Jeg synes, at hvis man ikke bryder sig om nogen eller noget, så må man begrunde det - alt andet er unfair.

Redigeret af Ferdinand
rettelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citat

Tak for svar ! jeg var bare ude for at kunne spotte en balademager fra starten men i har nok ret !! men en ide var så man kunne se i profil hvor mange likes

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Tristan skrev, for 17 timer siden:

Jeg er modstander af en dislike knap, da det kan misbruges til mobning!

Det bliver like knappen nu også brugt til ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
johanneseb skrev, for 2 timer siden:

Det bliver like knappen nu også brugt til ;)

 

Det er muligt, men det er sværere at tolke på betydningen af et like end et dislike. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Tristan skrev, for 45 minutter siden:

Det er muligt, men det er sværere at tolke på betydningen af et like end et dislike. 

Jamen så har like knappen jo ingen værdi - hvis man er i tvivl om betydningen af et like? ;)

Det jeg mener er at det er fattigt at udtrykke sig ved at trykke på en knap.

Skriv da for pokker et par ord - eller lad være.

Som du selv er inde på så er knappen ligegyldig, nærmest forvirrende, for man aner ikke hvad liket betyder.

Jeg husker et meget skrivende, nu ekskluderet medlem, forklare at han like blot han var enig i en lille del af et indlæg, og uening i resten????

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
johanneseb skrev, for 8 minutter siden:

Jeg husker et meget skrivende, nu ekskluderet medlem, forklare at han like blot han var enig i en lille del af et indlæg, og uening i resten????

Det er også sådan jeg ofte bruger knappen og når jeg er uenig, så plejer jeg lige at skrive i en uddybende kommentar, hvori uenigheden består. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...