Hop til indhold
Guest littledick

Danske Emma i Hadsten

Recommended Posts

Guest littledick

Jeg var en tur forbi danske Emma i Hadsten i dag.

https://annoncelight.dk/showad/204225

Der var lidt ringeri, før jeg fik adressen, men der var ok. Over telefonen virkede hun seriøs nok. Spurgte bl.a. ind til hvilken type sex man gerne ville have.

Det var med en smule bange anelser at jeg ringede på. Hendes billeder er nemlig super frække og lækre, så det kunne jo være at man blev snydt - det blev jeg så også. Billederne er godt nok hende, men de yder ingen retfærdighed til Emma - WOW sikke en krop. Faste lækre ungpigebryster, slank på den gode måde, med en super fin lille og lækker røv. Nu siger mit nick jo lidt om størrelsen af kalorius, men jeg følte mig lige pludselig mega stor, for hold da op hun har en stram fisse!!

Alt i alt fik jeg, hvad jeg kom for - stille, frækt, roligt og god sex.

En skam jeg ikke havde penge til at tage en omgang superfransk - det ville have givet prikke over I'et, men det er jo ikke hendes fejl. Hun er her resten af dagen og i morgen, hvor jeg forøvrigt agter, at besøge hende igen.

Hvis hun kyssede, var hun helt på højde med Leila fra Varde. Dem, der kender min holdning omkring Leila, ved nu, at Emma har tændt mig!!

Littledick

Redigeret af littledick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...